Most egy olyan "programról"/ lehetőségről számolok be nektek, ami az egyik kedvenc márkám, a Max Factor nevéhez köthető.
Nézzük hát, ki a MF új szépségnagykövete, valamint (a poszt végén azt is), hogy milyen játék vár rátok Január végéig!
Mr. Max Factor volt, aki Norma
Jeane-t az ikonikus szépségű Marilyn Monroe-vá alakította át, ami lenyűgözte a
világot. Erre emlékszik ma a Max Factor márka azzal a bejelentéssel, hogy
Marilyn Monroe-t a globális szépség nagykövetévé választotta.
2015 a 80. évfordulója annak az eseménynek, amikor az
ifjú Max Factor megnyitotta hollywood-i make-up stúdiójának ajtaját, azzal a
céllal, hogy átalakítsa Hollywood elitjének megjelenését.
Ki volt az ő legikonikusabb vendége? Norma Jeane. Ő volt
az a hölgy, aki az 1940-es években még barna hajjal érkezett hozzá, de Mr. Max
Factor újításának köszönhetően már platina szőke Marilynként távozott. Az
ikonikus szépséghez természetesen még hozzá tartozott az a smink, amit szintén kimondottan
az ő számára alkotott meg a márka alapítója.
Ma, amikor az egész
világ visszatér a hétköznapokba az ünnepek csillogó pompája után, a Max Factor
márka örömmel jelenti be nemzetközi szépség nagykövetét: Marilyn Monroe-t.
Ezzel a példával szeretnénk ösztönözni a világ összes hölgyét arra, hogy
legyenek elég bátrak és fogjanak bele az ő saját glamúros átalakulásukba,
olyanokba, amit eddig nem is gondoltak lehetségesnek, az év azon pillanatában,
amikor egy kicsit mindenki nyitottabb új lehetőségek kipróbálására.
Pat McGrath a Max Factor Nemzetközi Kreatív Design Igazgatója
az alábbit fűzte ehhez: “Marilynt lángoló vörös ajkak, a hibátlan arcbőr és az
erősen hangsúlyozott szemek tették a 40-es évek leghíresebb alakjává, ami aztán
az egész szépség-, és divatiparra hatással volt. Ezzel az egyedülálló stílussal
lehet leírni a legjobban a glamour szót. A Colour Elixir Scarlet Ghost
árnyalatú rúzs a kedvencem, ha egy gyors lépéssel szeretnék csillogó kinézetet
varázsolni, de emellett a sminkmesterek és a nők egyik legnépszerűbb árnyalata
is. Ez egy egyedülálló, csillogó vörös szín.”
És most... a JÁTÉK!!!
A Max Factor márka
elindítja #GlamJan nevű kampányát, a
világ minden tájáról arra bátorítva a nőket, hogy vegyenek részt egy olyan
átalakulásban, amiről sosem gondolták volna, hogy lehetséges – hasonlóan a Marilyn
történetéhez.
Ezzel a social media kampánnyal, melybe olyan hírességek is részt
vesznek, mint Pat McGrath és a híres divatmodell, Candice Swanepoel, a Max
Factor arra kéri a nőket, hogy készítsenek saját elbűvölő átalakulásukról egy
selfie-t és a #GlamJan valamint a #MaxFactorHungary hashtaggel üzenjék
meg mit éreztek az átváltozás kapcsán. Miért is kellene, hogy a január a
szomorúságról és elhúzódó diétákról szóljon? A #GlamJan új lehetőséget ad a nőknek, csak úgy, ahogy adott Marilyn
Monroe-nak is.
Ahhoz, hogy könnyebben átlássátok, milyen is egy ilyen átváltozás, csatolok nektek képet is!
Coco Rocha
Szűcs Adri
Töltsd fel a képet január 31-ig a Max Facotor Hungary üzenőfalára a Facebookon!A 3 leglátványosabb átalakulást szakmai zsűri választja ki. Mi a nyeremény? Egy exkluzív, személyre szabott, 15.000 Forint értékű ajándékcsomag!
Remélem neveztek a játékba! Én holnap tervezem majd megcsinálni a fejem :)
Puszi,
Olcsi
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése