Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. június 27., csütörtök

    Inspirálódás 1.- Ikonok

    Sziasztok csajok!

    A pink, candy, pop blog egyik cikke ihlette ezt a posztot.

    Úgy gondoltam hogy kirakok néhány inspiráló képet, amelyek közül ti választhattok, hogy melyiket készítsem el sminkben.  Legyen több ilyen alkalom is?

    Úgy gondoltam, a legjobb ha témát találok hozzá. Most akkor legyen az első az ikonok:)

    1. a kedvencem, Audrey Hepburn


    2. a modellvilág egy régi nagyja


    3. Mitológiai kedvenc, Nüx

    4. Mesehős, Csipkerózsika


    5. Chaplin bácsi


    Csajok, én egyelőre ennyire gondoltam. Mit szóltok, ki legyen?


    Puszi,

    Pillangólány




    1 megjegyzés:

    1. Szerintem, haladjunk sorrendben. :D
      Audrey-ra és Nüxre (utóbbira nagyon) kíváncsi lennék, hogy mit alkotnál?! :)

      VálaszTörlés