Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. február 27., csütörtök

    Videóújdonágok, helyzet mostanság

    Sziasztok csajok!

    Tudom, tudom, rég jelentkeztem!
    Amúgy teljesen beszippantott a Youtube világa. Igyekszem minél ügyesebb is lenni, de a kamera meg a laptop gyakran gátolnak. Ennek ellenére szerintem fejlődök:)
    Mutatom is a friss termékeket:D














    És végül jön az a dolog, ami miatt most a legizgatottabb vagyok:


    Nem mondom, hogy megérdemelném, vagy reálisnak tartanám, hogy én is Aden-lány legyek, de szeretném bejutni a 10+1-be. Nagyon jó lenne!

    Amúgy hogy mi van velem?
    Nagyon sok feladat van az egyetemen és nagyon utálom,hogy így semmit nem lehet megtanulni rendesen....magolás, magolás- semmi értelme így a mesterképzésnek, ezt elárulom! Szóval ez így minden elől elveszi az időt- kivéve a TLC-nézés elől, mert a király új szobatársammal együtt nyomatjuk:D Viszooooont elmentünk bulizni! Fura is volt, hogy fél 5-ig bírtam. Másnap bezzeg olyan lusta voltam!

    Itt vagyok a Delta énekesnőjével hippiként
    Igazából a Deltát imádom és végre itt volt Veszprémben- voltak szilveszter környékén, de akkor otthon nyomultam-, de... nagyon rossz volt egy része. Miért? Farsangi buli volt és beöltöztünk szobatársammal. Gondoltam én is felmegyek a színpadra Lexivel, amikor a "jelmezverseny" volt. Attól féltem, hogy csak mi nem kapunk tapsot/sikongatást miattam. Hát, bár kaptunk, de érezhetően kevesebb, sokkal-sokkal kevesebb volt, mint másoké. Fuck! Annyira tud bántani! Na, mindegy. Azért utána csapattuk még! Imádok táncolni.
    Végül csináltam a helyes énekessel is képet, mint anno Pécsett, de most borzalmas volt- mert éppen akkor szóltam be neki a 'villanik'-ért. Na, mindegy:D Miután Melcsi- exszobatárs- rávett, hogy maradjunk még táncolni, háttö.... így kimentem cigizni és leült mellém egy török csávó, akin mosolyogtunk- nem rosszindulatúan-, hogy milyen édes. Úgy táncolt, ilyet még nem láttam! Aranyos volt, megjegyezte a nevem. Akkor visszatért a gondolat, hogy nem utál mindenki :D Jó, nyilván amúgy sem, de értitek! Tök szar, hogy miközben diétázom és fogytam több,mint egy méretet ilyeneket kapok, hogy aligtapséssikítás.  De mindig történik valami jó:)

    Mára ennyi:)

    Puszi,








    u.i.: na, ki működik együtt a Moyrával pár hete, és ki kapta meg tőlük az első 'Gel look' lakkokat tartalmazó csomagját tegnapelőtt? :)

    4 megjegyzés:

    1. Drukkolok az Aden-lány jelentkezésedhez! :) És irigykedem a Moyrás együttműködés miatt :P De örülök is neki nagyon és gratulálok hozzá :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Milyen cuki vagy- mint mindig! <3 Én is irigylem most magam. És annyira hihetetlen. Én írtam nekik, tegyük hozzá, szóval csak fél csoda, de csoda! <3

        Törlés
    2. Adenen a szavazatom a tiéd lesz! :)
      A Moyrához gratula!!!

      VálaszTörlés