Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. október 4., szombat

    Éljen!

    Sziasztok lányok!

    El kell hogy mondjam, nem is lehettem volna boldogabb múlt Szombaton.

    Két nagy esemény is egy napra esett. Az első a Magyar Népmese Napja kaposvári rendezvénye, a másik az Itthon vagyok! Magyarország, SZERETLEK! rendezvény helyi, somogyudvarhelyi programsorozata volt. Mindkettő nagyon jól sült el.

    Kaposváron reggel kezdődtek a programok, így kicsivel 5 óra után indultam. 2.5 órát sikerült előtte aludni, ugyanis az egyetemen RENGETEG hülye adminisztratív feladatunk van- tök feleslegesen. A fáradtság ellenére rengeteg örömöm volt, amit leginkább a kisgyerekeknek köszönhetek.

    A feladatom a központi helyen történő dolgok koordinálása, konferálás, gyerekek indítása, kreatív foglalkozások vezetése, oklevélírás, csapatfogadás volt. Soknak tűnik, pörgés is volt, de annál több öröm.  Mesés volt Meseország királynőjének lenni egy napra. Jöjjön néhány kép...


     Ilyen csodákat készíthettek a gyerekek várakozás közben


    Az egyik csapattal



    Szerintem gyönyörűek voltak ezek az oklevelek. Nektek mi a véleményetek?
     



    Volt ám király is! Ő egy másik állomáson várta a piciket

    Az egyik anyuka lefotózott oklevélírás közben



    Találkoztam közben ezzel a kis csodával is. Ő Marci, az unokaöcsém. Hát nem gyönyörű?

     Ilyen kalandokban volt a gyerkőcöknek része
    A plakát :)


    Ezekkel a lovakkal!sárkányokkal játszhattak napközben.

    Most jöhet a másik program!
    Itt bizony 2 fontos szerephez jutottam. Tavalyi kutatásom nyomán előadást tartottam. Két diszciplína folyt itt össze, a nyelvészet és a néprajz. Egy kis helytörténeti előadás volt- fárasztó fél órában. Témáját tekintve a lagzis szokásokat vettem elő, hisz ez volt kutatásom tárgya.
    Egyébként ezen kívül nagyon édes műsorok voltak: az öcsém például a Micimackó és a Zelefánt c. mesejátékban volt Malacka. Imádtam. Kis tündérbogár. Az ovisok nyuszikákként és gombácskákként jelentek meg előttünk, az idősek pedig popslágereket énekeltek. Eztán következett a tűzgyújtás.
    Hol a másik szerepem? Eláruljam? A kísérőprogramban! 4 ember kiállítása nyitotta meg kapuit azon az estén. 3 fotó- és 1 grafikai kiállítás.
    Igen, tudom, nem vagyok huuuuuuuuuuuuuuuuuuúúúúúúúúúdejó fotós, sőt fotós sem, de megkért a polgármester, én meg eszméletlen boldog voltam, nem tagadom.

    Az utolsó nevem lemaradt, mert nem fért ki :)

    És végül... ezzel a poszttal kívánok boldog első hónapot a mi világunkban drága Lizuskámnak, az unokahúgomnak.


    A kiállítás fotóit 2 részletben láthatjátok nemsokára a blogon.


    Puszi nektek!


    Ui: mi újság veletek? Meséljetek, milyen jó dolgok történtek veletek?

    u.i. 2.: Van instagramotok? Bátran megírhatjátok e-mailben (pillangovilaga@gmail.com), esetlen Facebookon is.

    2 megjegyzés:

    1. Fantasztikus élményekben lehetett részed, én is imádom az ilyen programokat, de hát nem csoda, gyerekekkel foglalkozom :) A fotóid kiállítása pedig nagy megtiszteltetés lehetett, gratulálok hozzá ^^

      VálaszTörlés
    2. Gratulálok a kiállításhoz, és biztos nagyon jó volt ez az egész. :)

      VálaszTörlés