Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. november 6., csütörtök

    DIY esküvői meghívó

    Sziasztok Pillangók!

    Többen jeleztétek, hogy várjátok az esküvős posztokat. Volt, aki azt is jelezte, hogy a barátnőjének mesélte, hogy lesz ilyen, így ő is nagyon várja. Íme, megérkezett!
    Annak ellenére, hogy- kárörvendők figyelem!- a mi esküvőnk bizony csúszik egy évet. Meg kell mondjam, nagyon megviselt a dolog, főleg a miértje -nem, nem unt meg a Dári, jobban szeretjük egymást, mint valaha-, de itt vagyok, ragyogok, ragasztok.
    Ragasztok? Igen! Hiszen ma egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon extrémen egyszerű meghívó ötletet hoztam.

    Mi kell hozzá?

    -selyemszalagok
    -csipkeszalag
    -ragasztó
    -gyöngy
    -megfelelő vastagságú karton
    -vékony karton a szövegnek tetszőleges színben
    ( meg amit ti akartok :) )

    Hogyan csináld meg?

    Tényleg hihetetlen egyszerű, de mutatós. Miért jó? Mert nem személytelen. Semmi extrára ne számítsatok, de én  magam örülnék egy ilyen meghívónak.

     1. A kartont mérd ki szépen, hajtsd pontosan félbe egy vékony vonalzó segítségével!
     2. Ragasztózd rá a selyem szalagokat úgy, hogy a csipkének maradjon hely középen!
     3. A csipke. Imádom. Látjátok, hogy feldobta?
     4. Vékony szalagból készítsd masnit, annak a közepébe ragassz egy gyöngyöt! Kész is a borítás!
    5. & 6. Tetszőleges, de a "kompozícióba" illeszkedő középvastag szalagot rögzíts a belső lap tetejére és aljára! Ha kész, akkor a vékony- tetszőleges színű- kartonod írd meg, majd rögzítsd a kimért helyére! (Én itt majdhogynem random szöveggel dolgoztam, de ez úgy jó, ha megtervezed, majd szépen megírod.)
    7. Tisztázd le a széleket, hogy szépek legyenek!

    Kész!
    Ugye milyen egyszerű volt? Nekem nagyon tetszik. Azért tudom, hogy ez egy elég megosztó meghívó, mert semmi csicsa, semmi elegancia, de számomra nagyon kedves. Ott a csipke és a gyöngy....imádom őket! :)
    Nektek hogy tetszett? Milyen lesz/ volt a meghívótok?


    Puszi,

    Pillangólány Olcsi


    2 megjegyzés:

    1. Nahát! Szerintem nagyon szép! Szeretem az ilyen egyedi megoldásokat!
      Hamarosan esküvő? :) (Nálunk is!)

      VálaszTörlés