Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. augusztus 16., péntek

    Szemöldök

    Sziasztok csajok!

    Ma egy olyan dologról lesz szó, amivel nekem is gondom van.

    (A képek nem az én tulajdonomat képezik,  minden esetben a Google-ön kerestem őket.)

    Nem, nekem nem a formázással van bajom, mint olyan sok lánynak, sokkal inkább a sűrűséggel, tehát...

    1. Túl vékony, túl réses

    Az én szemöldököm olyan vastag, hogy ezt elmondani nem lehet. Ráadásul össze is ér! Bezzeg mégis olyan, mintha rosszul szedném, mert egyáltalán nem sűrű sajnos. Hogy ezt hogy lehet orvosolni? Ugyanúgy, mint a túl vékonyra szedett szőrcsíkokat. Bizony, ahogy a hajnál, itt is a ricinus a mi hősünk :) Egyszerűen be kell sétálni kb. 300 forinttal a gyógyszertárba és kérni kell egy adag ricinusolajt. Azt hiszem, 30ml a max., hiszen hashajtóként alkalmazzák eredetileg. Ne várjunk akkora csodát, mint a szempillánál, hisz a szemöldök szedett formáján kívül egy idő után kiritkulnak a szőrszálak.
    Ha valakinek már ez sem segít, akkor jön a következő megoldás...

    2. Sminktetoválás

    Be kell, hogy valljam, hogy nekem nem tetszik. Túl mű. Viszont már létezik a szálazó technika, mely egyre közelebb visz minket a természetességhez. Sajnos én is elgondolkodtam már rajt, mert elég vészes a helyzet nálam. Ti hogy álltok vele? Inkább a minden reggel beállok a tükörhöz és 10 percig készítem, vagy sminktetkó?

    3. Rajzolgatás

    Akik türelmesek, azoknak ajánlom ezt a verziót. Ha jól választjuk a ceruzát, egészen szép eredményt tudunk elérni.
    Szabályok: -ne legyen túl sötét a ceruza, - figyelembe kell venni a haj színét is, - inkább a szemöldök végére koncentráljunk
    A rajzolás legjobb módját be is tudom mutatni, melybe Suzy blogja lesz segítségemre.

    Én így szoktam készíteni a szemöldököm és nagyon örültem, hogy láttam Suzynál is. Mivel nem minden lépést követtem magamtól, ezért még újat is tanultam. Itt elérhetitek, hogy melyik kép mit takar! 

    4. A forma

    Ez a legnagyobb probléma... persze minden arc-és szemtípushoz más és más illik, de azért nem ez:


    Létezik egy nagyon szép szemöldököt eredményező séma. Mutatom!


    Az alapkoncepció az, hogy az orr sarkától mérünk mindent. 
    1. Egy pálca segítségével kimérjük a szemöldök kezdőpontját, melyet szem belső zugának és a z orr csücskének összekötésével kapunk.
    Ha valakinek távol ül a szeme, itt legyen kicsit  beljebb a kezdőpont, 
    -azért ennyire ne!!!!-

    ha közelülő, akkor picit távolabb.

    2. a végpont.
    A szem külső zugának és az orr csücskének meghosszabbított vonala.

    3. a csúcspont.
    Talán úgy a legjobb, ha úgy méred, hogy rögtön a ceruzát tartod a kezedben. Nézz teljesen egyenesen magad elé! Az orrod csücskétől indulj ki és a ceruza haladjon el a szembogarad előtt. Ahova kilyukad, bizony ott kell a szemöldök csúcspontjának lennie.

    A formázáshoz egy tipp:
    A legegyszerűbb, ha alulról szeded meg a szemöldököd, így egyrészt nem nyomod össze a tekintetet, másrészt egyszerűbb is.


    Persze ezek csak kiindulópontok, nem muszáj követni, de így kaphatjuk a legideálisabb szemöldököt szerintem- és a beautyvilág szerint is.

    Végezetül említsük meg ismét Kevyn Aucoint, a legnagyobb sminkmestert. A könyvének szemöldökös részéből találtam képeket a neten. Mutatom is, hogy mennyi formalehetőség létezik:)
    És még1 netes...



    Ti hogy szeditek a szemöldökötöket?


    Puszi, 

    Pillangólány




    4 megjegyzés:

    1. Én alulról szoktam megszedni az ívét, de előbb néhány helyen fehér szemceruzával megjelölöm, hogy tudjak viszonyítani. Ha ez megvan, akkor a többi felesleges szálat is kihúzom, közbe fésülgetem, formára igazítom. Nem teljesen követem azt a bizonyos sémát, ami szerint meghatározzuk a formát, de ez azért van, mert egész egyszerűen az egyik szemöldököm rövidebb, mint a másik. Legjobban ceruzával és a szemöldök színemhez megfelelő szemhéjpúderrel tudom őket formázni. Egyszer talán csinálok róla egy posztot! :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Én is szoktam fehérrel berajzolni. Emlékszem, mikor először rajzoltam be, a tesóm azt hitte, hülye vagyok:D Pedig akkor még nem is hallottam erről.

        Törlés
    2. Hello lehet,hogy csak 13 vagyok,de már is nagyon jól tudok szemoldokot szedni .

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Elhiszem, örülj neki. :) Ez jó dolog :)
        Viszont, ha én újra kezdhetném a szemöldök dolgot, 14-5 éves korom előtt nem vágnék vele.

        Törlés