Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. április 24., csütörtök

    Esküvős poszt 12.- Hello menyasszonyi ruhák 1.

    Sziasztok csajok!

    Először is: hogy telt a Húsvét?:)

    Lassan újra itt az esküvő-időszak! :) Végre! A legjobb  a világon. Még azon is gondolkodtam, hogy egy esküvőszervező tanfolyamot is elvégzek!
    Már az első próbasminkes menyasszonyom is megvolt. Nagyon szép lány. Egy natúr füstös sminket választott szürke és rózsaszín színekben. Ha akarjátok, lesz videó hozzá. Nagyon-nagyon egyszerű, de látványos!
    Mivel egy év múlva én is férjhez megyek (ha az anyagi csillagok kedveznek nekünk), ezért ma ismét a menyasszonyi ruha lesz terítéken. Készüljetek ismét rengeteg képre!

    Íme a kedvenceim!

    1. A duci menyasszony
    Sok képet kerestem a neten a dagi menyasszony különböző címszóváltozataival, de vagy vicc tárgya a hölgy, aki rajta van, vagy túl vékony. Azért találtam olyat, amit magamon is el tudok képzelni.
    Tetszik a mell alatt/ derékon "elvágott"forma, vagyis szinte csak ez tetszik.





     






     
    2. Az a csipkés boldog élet!
    Hát igen, be kell,hogy valljam, ahogy a vintage stílusba, úgy a csipkébe is teljesen beleszerettem. A fenti képeken is láthatjátok már ezt a csodát, de találtam más fotókat is, amin a csipke jellege, helye, kiformáltsága tetszik.


    Élő rózsát akarok majd a hajamba és valami hasonlóan lazás kontyot. Nagyon szépen mutat együtt a csipkével- már nem ez az a jelleg, amit szeretnék.





















    3. Az uszály
    A csipkés ruhák sokaságánál láttam uszályt. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen szép is lehet. Mutatok néhányat. Nektek melyik a kedvencetek?

























    4. Hercegnős
    Tudom, hogy a kövér lányoknak nem áll a legjobban, de eredetileg ez minden kislány álma, nem? Én pedig örökké ebben a korban maradok.































    5. A különleges ruhák
    Mindig talál az ember olyan ruhát, amiben valami kis cserfes megoldás, különleges díszítés, egyedi forma van. Most jöjjenek ezek!












    Ha már a rózsásak, akkor inkább ez, az utóbbi.







     Hát, mára ennyi lennék, viszont jönnek még ruhák. Jöjjenek?

    Hatalmas puszi,


















    6 megjegyzés:

    1. Jajjajj, az a sötétkék szalagos, amelyiken háttal áll a lány! ELVESZTEM!!! Amúgy a Say Yes to the Dress Big Bliss részeit nem nézted? Ott számtalan esetben van, hogy a telt menyasszony határozott elképzeléssel érkezik, de kiderül, hogy teljesen más fazon az előnyös neki. Meg jó lenne, ha én is olyan kiszolgálásban részesülhetnék majd, mint az ottani lányok, de Magyarországon ez valószínűleg esélytelen...

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Jajj, ne is mondd, tökre tetszik az a ruha. Mondjuk majdnem mindegyik tetszik egészében, ami itt van.
        Pont azt a kiadását nem láttam a SYTTD-nek, szóval bekaphatja a TLC :D
        Hát igazából tavaly azt mondta az egyik nő, hogy olyan kövér vagyok, hogy undorító lennék koszilánynak:/ Aztán meg tök szép voltam, mert a másik szalonban hajlandóak voltak törődni velem.
        Én az elmúlt években össze is vesztem párszor a környékbeli kölcsönzőssel... imádtam, amikor majdnem nem lehetett pinkben az unokahúgom az anyukája esküvőjén, mert olyan ruhájuk nem volt, aztán 1.5 évig emlegetik, hogy nem onnan vittek neki ruhát:/ Ah....

        Törlés
      2. BTW én vinni fogok szép dagi menyasszonyos képeket, hogy higgyék mán el, hogy én is lehetek szép...no! De a legnagyobb probléma a témával, hogy a legnagyobb előnyét pont nem élvezem a dagiságnak.... a ciciket, mert azokkal nem vagyok eleresztve:/

        Törlés
      3. Én a Youtube-on akadtam rá véletlenül, elég sok rész fent van:
        https://www.youtube.com/results?search_query=say+yes+to+the+dress+big+bliss

        Amúgy engem akkor szólt le egy kölcsönzős, amikor 63 kiló voltam a 169 centimhez, és szerintem a súlyom nagy részét a melleim tették ki – megígérte, hogy lesz a méretemben, nem szerzett, volt egy hetem másik helyről ruhát szerezni, és még ő szólt le engem. Jelzem, a derekamnál és egyéb helyeken jó volt a ruha, csak mellben nem. Egyszer vissza fogok oda menni megtépni, az tuti.

        Törlés
    2. Nekem anno a legelső fazonba tartozó ruhám volt, azaz empire fazonú. Imádtam, imádom :) Mell alatt volt egy pici szatén szalag, oda raktam egy sötétlila virágot, a mellrész meg dugig volt hímezve csipkével és gyönggyel. Nyakba akasztós volt egyébként. Persze mindegyik ruhának meg van a maga szépsége, de én akkor eldöntöttem, hogy már pedig nekem empire ruhám lesz és rögtön az első ruha, amit felpróbáltam lett a befutó :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Mimimi? Te házas vagy?:O Mi a kaki? Nem is tudtam!
        Én viszolygok a nyakbaakasztóstól, de elhiszem, hogy szépet választottál. A csipkéért külön irigyellek, mert most főleg az a szerelmem. KépeT!!!!

        Törlés