Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. április 26., szombat

    Esküvős poszt 13.- Szépséges virágom!



    Sziasztok csajok!

    Úgy gondoltam, mostantól ismét Szombaton lesznek az esküvős bejegyzések, ahogy tavaly is volt. Yuppy!:)
    Elég nagy volt eddig az érdeklődés, remélem most is az lesz. Az előző poszt úgy tűnik, tetszett nektek.

    Most (menyasszonyi) csokrokat hoztam nektek. Jóideje gyűjtöm a különböző képeket, nagyjában u.abban a hangulatban. Szerintem már említettem, de de leginkább a rózsa, a gyöngy, a csipke fog dominálni, színekben pedig  a púderrózsaszín, világosbarna, krémszín, esetleg valami zöld. Rögtön elsőnek ezt a hangulatot varázsolja ide nekünk az első textil csokor.
    Egyébként van egy másik verzió, amiben extra színes minden. Pl. a koszorúslányok 1-1 színt képviselnek. Csodijó. Ehhez is hoztam csokrot:)


    1. Nem élő?

    Bizony, nem élő, de nem is mű. Illetve attól függ mit értünk mű alatt. Engem a hideg ráz a klasszikus művirágtól, de ezektől a textil (és gomb) alapanyagú csodáktól meg rózsaszínt tudnék böfizni. Csodaszépek! Elalélok. Magyarországon CsutiOrsit tudnám ajánlani nektek. Itt a FB oldala: https://www.facebook.com/pages/csutiorsi/261538407199261?ref=ts&fref=ts Lessétek ezerrel, mert nagyon jó dolgokat csinál. Nem csak csokrokat, de bokrétákat, fejdíszeket, stb is.






    (Ez a kedvencem, de még az is lehet, hogy ez élő)





    Awawaw. Imádom, oké?

    Ez az a típus, amit élőben és textilben is lehet kapni. Ez labdarózsa/babarózsa? Melyik ez?






    Szerintem ez a legkülönlegesebb csokor, amit valaha láttam. Nagyon elgondolkodtatott.
     2. Frézia, szerelmem

    A kedvenc virágaim a rózsa és a frézia (ilyen tetoválásom is van, közös anyával). Természetesen olyan csokrokat is kerestem, ahol ez a két csoda találkozik. Igazán illatos csokrokról van szó:)










    Olyan szép a rózsa színe!








    Talán ez az utolsó a kedvencem :)

    3. Púderes szerelem

    Igen, látjátok, megint jön a púderszín. Nem tehetek róla. Tényleg halálosan, véglegesen beleszerettem. Olyan finom, üde, nőies, puha...






















    4.  Hercegnős

    Legalábbis színében az. Lilák és rózsaszínek jönnek :)









     +1 : 
    Látjátok, csodás- színes virágok! Bár mi inkább a ruhában színeződnénk...bááár. Vannak nagyon húúúdúeszép ötletek.



    Csodaszép napot, csajok!

    Puszi,








    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése