Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. január 22., csütörtök

    Max és Marilyn

    Sziasztok csajok!

    Most egy olyan "programról"/ lehetőségről számolok be nektek, ami az egyik kedvenc márkám, a Max Factor nevéhez köthető.

    Nézzük hát, ki a MF új szépségnagykövete, valamint (a poszt végén azt is), hogy milyen játék vár rátok Január végéig!

    Mr. Max Factor volt, aki Norma Jeane-t az ikonikus szépségű Marilyn Monroe-vá alakította át, ami lenyűgözte a világot. Erre emlékszik ma a Max Factor márka azzal a bejelentéssel, hogy Marilyn Monroe-t a globális szépség nagykövetévé választotta.

    2015 a 80. évfordulója annak az eseménynek, amikor az ifjú Max Factor megnyitotta hollywood-i make-up stúdiójának ajtaját, azzal a céllal, hogy átalakítsa Hollywood elitjének megjelenését.
    Ki volt az ő legikonikusabb vendége? Norma Jeane. Ő volt az a hölgy, aki az 1940-es években még barna hajjal érkezett hozzá, de Mr. Max Factor újításának köszönhetően már platina szőke Marilynként távozott. Az ikonikus szépséghez természetesen még hozzá tartozott az a smink, amit szintén kimondottan az ő számára alkotott meg a márka alapítója.
    Ma, amikor az egész világ visszatér a hétköznapokba az ünnepek csillogó pompája után, a Max Factor márka örömmel jelenti be nemzetközi szépség nagykövetét: Marilyn Monroe-t. Ezzel a példával szeretnénk ösztönözni a világ összes hölgyét arra, hogy legyenek elég bátrak és fogjanak bele az ő saját glamúros átalakulásukba, olyanokba, amit eddig nem is gondoltak lehetségesnek, az év azon pillanatában, amikor egy kicsit mindenki nyitottabb új lehetőségek kipróbálására.


    Pat McGrath a Max Factor Nemzetközi Kreatív Design Igazgatója az alábbit fűzte ehhez: Marilynt lángoló vörös ajkak, a hibátlan arcbőr és az erősen hangsúlyozott szemek tették a 40-es évek leghíresebb alakjává, ami aztán az egész szépség-, és divatiparra hatással volt. Ezzel az egyedülálló stílussal lehet leírni a legjobban a glamour szót. A Colour Elixir Scarlet Ghost árnyalatú rúzs a kedvencem, ha egy gyors lépéssel szeretnék csillogó kinézetet varázsolni, de emellett a sminkmesterek és a nők egyik legnépszerűbb árnyalata is. Ez egy egyedülálló, csillogó vörös szín.”

    És most... a JÁTÉK!!!

    A Max Factor márka elindítja #GlamJan nevű kampányát, a világ minden tájáról arra bátorítva a nőket, hogy vegyenek részt egy olyan átalakulásban, amiről sosem gondolták volna, hogy lehetséges – hasonlóan a Marilyn történetéhez. 
    Ezzel a social media kampánnyal, melybe olyan hírességek is részt vesznek, mint Pat McGrath és a híres divatmodell, Candice Swanepoel, a Max Factor arra kéri a nőket, hogy készítsenek saját elbűvölő átalakulásukról egy selfie-t és a #GlamJan valamint a #MaxFactorHungary hashtaggel üzenjék meg mit éreztek az átváltozás kapcsán. Miért is kellene, hogy a január a szomorúságról és elhúzódó diétákról szóljon? A #GlamJan új lehetőséget ad a nőknek, csak úgy, ahogy adott Marilyn Monroe-nak is.

    Ahhoz, hogy könnyebben átlássátok, milyen is egy ilyen átváltozás, csatolok nektek képet is!


    Coco Rocha

    Szűcs Adri

    Töltsd fel a képet január 31-ig a Max Facotor Hungary üzenőfalára a Facebookon!A 3 leglátványosabb átalakulást szakmai zsűri választja ki. Mi a nyeremény? Egy exkluzív, személyre szabott, 15.000 Forint értékű ajándékcsomag!


    Remélem neveztek a játékba! Én holnap tervezem majd megcsinálni a fejem :)


    Puszi,

    Olcsi








    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése