Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. július 17., péntek

    Nyári táááábor

    Sziasztok!

    Igazából ez egy gyors jelentkezés-, hogy tudjátok, miért nem vagyok jelen az éterben.

    Jelenleg a Messzehangzó Alapítvány nyári táborában vagyok irodalmas műhelyvezető, ahogy ezt korábban már említettem. Igen, összejött. Kicsit most úgy érzem magam, hogy "itthon vagyok". Tudjátok , mire értem.

    Nagyon jó! Egyetlen hátrány: szombat este érek haza innen, Vasárnap hajnali négykor pedig indulunk Horvátországba (azért elviselhető :D ). Szóval egyelőre még nem beszámoló, csak néhány fotó az, amit hozok nektek.

     Előadást hallgattunk. Érdekes a tudomány és művészet összekapcsolódása :)

     Igyekszem minél izgalmasabbá tenni a műhelyünk munkáját. Remélem, sikerül! Velük mondjuk nem nehéz :) Jó csapatot kaptam!




     Nem mellesleg Lackfi János is meglátogatott minket. Verset is kértem tőle a csoportnak. Pont SMS-versek voltak terítéken.
    This is how i do it!

    A képzőművészekkel pedig prizmaszívűsködtem.


    Puszi,

    Olcsi

    1 megjegyzés:

    1. Kedves Olcsi!
      Reméljük hamarosan több időd lesz mind két blogodra,hiànyoznak a posztjaid/beszámolóid!Nagyon gyorsan telnek a hónapok!
      Annyi programot írtàl a nyaralós posztban lassan a végére érsz! :) Izgatottan várom a folytatást!Ölelés :*

      VálaszTörlés