Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. július 9., csütörtök

    (színes)Ombre-mánia

    Sziasztok!

    Megérkeztem a nyaralásról :) juhééééé! Semmi extra nem történt, de nagyon jól éreztem magam :) Hamarosan egy videós képválogatásban élménybeszámolok :)

    Mai témám viszont az OMBRE. Imádom-, olyan cuki, hogy belehalooook! Ti hogy vagytok vele? Nagyon rég tetszik már, mert egyszerre természetes, de különleges- itt nyilván a szőke-barna kombóra gondolok elsősorban.

    Éppen ezért gondoltam úgy tavaly, hogy én is ilyenre váltok. Úgy érzem, teljesen megtaláltam magam ezzel a színvilággal és technikával.

     Igazán akkor mutat, ha ki van vasalva a hajam.
    Persze göndörségemben is látható, de mivel fodrásznál is voltam azóta, folyamatosan fogy szőkeségem :)

    Most ott tartunk ombre barátommal, hogy ő lesz hajtársam jövőre az esküvőn. Barna- szőke. Remélem, szépen mutat majd. Pl. így:

    Addig viszont egy kicsit vadulnom kellett. Ezerféle hajszínem volt már és nem mondom azt sem, hogy a nyárral nem bolondulok meg mindig egy kicsit. Ezért így döntöttem:
    A valóságban azért ennél szebb, nem ilyen foltos. (És már olyan hosszúúúú, úgy örülök neki!)

    Ez a barnából lilába és rózsaszínbe dolog 2 színnel érhető el, melyek a Kallos KJMN kollekciójának mixton (azaz mixelő, színélénkítő) festékei. Az egyik a Violet, a másik a Pink. Szerintem gyönyörűek magukban, de így keverve izgalmasabbnak gondoltam a hatásukat.
     Ezek is kikopnak rövid idő után, hiszen eredetileg más KJMN festékekhez keverve illik használni őket. Magukban nagyon jók, az áruk pedig barátságos. Én 590 ft-ért vettem darabjukat. 9-es oxit használtam hozzájuk, szőkítés pedig nem történt.
    Amennyiben pasztellesebb hatásra vágytok, keverjétek őket szőkébe. A húgomnak most ilyen a haja :)  (éljen az ombre!). Nekem sajnos ez nem működött, hiszen eredeti ombrém túl sötét volt ehhez.

    Igényesebb, kevésbé házi megoldások is vannak persze, ez csak egy gyors próbálkozásom volt. Mutatom, hogy ha hozzáértő ember csinálja/ nem magadnak csinálod, milyen szép hajakat varázsolhatsz:


    Ha ilyen extrém színeket szeretnétek a hajatokba, de nem lilát, kéket, narancsot vagy rózsaszínt, akkor sajnos jobban a pénztárcátokba kell nyúlnotok! 
    Amit keresnetek kell: Manic Panic/ Alfaparf Jeans Color/Vital Maxima Creative Colors/ Crazy Color (nekem ilyennel volt először rózsaszín a hajam Írországban).

    Előnyök: 

    - kellemes nyári színek
    - különlegesség
    - hamar kijön

    Hátrány:

    - hamar kijön
    - drága (megoldás a kallos)
    - ha nagyon szépet akarsz, le kell szívatni a hajad, ami nagyon roncsol

    Szőkéknek bátran ajánlom a színes ombrét nyárra, a barnáknak pedig akkor, ha az én eredményem is tetszik nekik. Egyet el ne felejtsetek: tessék nagyon-nagyon ápolni a hajatokat! :)

    Remélem, tudtam segíteni és ez a poszt is tetszett :)
    Az árnyalatot inkább a fenti kép mutatja jól. Csak nem tudom nektek szépen befotózni.....



    Ti viselnétek ilyen hajzatot? Esetleg voltatok is már színesek?
    Ott milyen az idő?

    Puszi,

    Olcsi

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése