Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2016. február 1., hétfő

    Képek Leviről


    Sziasztok!

    Lassan-lassan visszatérek a blogolós életbe, aztán lassan a sminkhez, de még Levis poszttal érkezem. Most gondoltam bele, hogy még alig láttátok őt... Hát, most mutogatok!

     Keresztelő. 2016.01.16. Szombat, 11 óra
     Apa, baba, anya
     Egy darabig így aludgáltak
     Imádja a vakut
     Hú...nagyon apró volt. A gatya most már olyanpici, rá sem tudnám adni.
     Igen, vaku
     Karácsony előtt barátnő Németországból <3

     2 ilyen rugit is kaptunk.
     Ruha: H&M, ahogy a keresztelős is.
     Kicsi fiam <3 Persze a keresztelő elején ordított.
     Anya is karácsonyosba öltözött :D
     Nagyon csípte ezt a játékot.
     Anya friss szemöldökével :D
     Muszáj volt lefényképeznem.
     A nagymamámnak Levi már a tizensokadik dédunokája.
     Pár napja már kóstolgatunk is. A tökkel kezdtük. Holnap jön az alma.
     Vagány a fiam. Mexx és H&M.
     Reggel Január végén.
     édi
     Kancsalítva, nyitott szemmel alszik.
     Nem mindig.
     Anyukám is etette. Csípi a tököt.
     Best selfie ever!
     Karácsonykor.
     Naaaagy.
     Imádja a szundikutyust!
     Alvós selfie.

    Én meg azt hittem, hogy a fiúkat nem lehet jól öltöztetni....


    A videót meg azért, mert szereti, ha éneklek:



    Végezetül..ez a nagyfejű baba én vagyok a nővérem mellett. Csak így. na.


    Levivel és apukájával üdvözlünk benneteket!!!!



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése