Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. október 2., szerda

    Két smink a tömbös órákra

    Sziasztok csajok!


    Az elmúlt héten pénteken és szombaton tömbösített órám volt 9-17ig (és minden héten ez lesz-kivéve hármat karácsonyig- sőt, tovább is tart...).
    Két nap és két különböző hangulat. A sötét szombaton volt. Fáradt voltam, sok volt a beadandó ez mellett még. Minden héten ez lesz, szóval lehet, hogy kéne mindig képet hozni a sminkről.
    Végre minden nap kisminkelem magam. Régen kb. soha...még spirál sem. Max. az.
    Na, mutatom:)




    Nektek melyik tetszik jobban? 
    Szerintetek is jók ezek mindennapokra? Esetleg nektek ez már túl sok?


    Puszi, 
    Pillangólány

    4 megjegyzés:

    1. Nekem bejön mindkettő, és nem túl erős hétköznapra, legalábbis én is szoktam így vadulni :-D

      VálaszTörlés
    2. Ezt is baromira eltaláltad!!! :))

      VálaszTörlés
    3. Szia!

      Adtam neked egy díjat, majd nézz be hozzám érte! :)
      Szép napot!
      Dóri

      VálaszTörlés