Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. október 16., szerda

    Országos projekt Monica's Beauty World-del IV.- Mexikó és Ausztrália

    Sziasztok csajok!

    Bár már rég elmúlott Péntek, de megérkezett a köv. forduló az országos projektből!
    Az én hibám, ezer bocsánat, de hétfőtől szombat estig óráim vannak és millió beadandó...(24 óra=32 kredit....).

    Na! Móni munkája nekem most akkorát ütött, hogy majdnem....bepisiztem!:)
    Mutatom!


    Zseniális! Az apró részletek, a tipikus kép, amit mindenki ismer! Nekem biztos eszembe nem jutott volna! Zseniális. ÉS az a fülbevaló! Imádom!
    Ezen a linken érhetitek el ezt a cukiságot!:
    Én Ausztráliát kaptam. Hát... sok ötletem volt, de csak 20 percem! Kenguru pajtásom beugrált a kis gondolataimba
    és "megihletett" egy last minute ötletre.


    Hogy mi sült ki a kevés idő, kevés termék, 1 állat dologból? Íme!

     Kivételesen direkt rossz a minőség- illetve bemozgattam- mintegy szimbolizálva az ugrándozást!

    Hiányzik a fülem.



    Ezt a sminket most inkább viccesre szántam, de szerintem egy halloween partyn fülecskével megállja a helyét!

    Puszi,

    Pillangólány


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése