Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. október 4., péntek

    Lédús málna

    Sziasztok csajok!

    Tegnap élettelen izéből lédús málnává váltam. Hogy hogyan?:)



    Ezzel a cukisággal!:) 

    Eléggé kételkedve vettem meg a veszprémi Bio Sarokban, mert csak 525 forint volt egy dobozzal. Egy dolog győzött meg, hogy mind a kettő eladóhölgy ezt a festéket használja. Nagyon szépek a színeik! Féltem, hogy a vörösön csak sima foltos bordós - pirosas csúnyaság lesz belőle.
    Hogy milyen lett? Döntsétek el ti!

    A kiindulás:


     Az új szín:
     Effektekkel és színerősítéssel, stb.:
     Lámpával:


    Én teljesen úgy érzem, hogy megtaláltam a színem, már csak kicsit málnásabbnak kell lennie:) Talán a köv. festésre. Imádom az extrém hajszíneket. Bár nem tudom, ez mennyire az...
    Nektek hogy tetszik?


    Puszi,

    Pillangólány








    6 megjegyzés:

    1. Hasonló vörös voltam egykoron. :)

      VálaszTörlés
    2. Anyumnak már kb. 2 éve ezzel a festékkel festem a haját. Mi is nagyon szeretjük, az Euro Familybe 400 Ft körül van :)

      VálaszTörlés
    3. Van ennek a márkának ilyen kisebb tasakos színező samponja is! Azt próbáltátok már!? Két hajfestés között vissza lehet adni a színét a hajnak, főleg az ilyen vöröses árnyalatoknak! Én pár éve hogy használtam, mikor vöröses melírok voltak a hajamban, sőt, volt hogy barnát is vettem már!

      VálaszTörlés
    4. Huu..szia..en most vettem ilyen festeket,remelhetoleg a hetvege fele be is tudom festeni..eddig mahagonival festettem de most hagytam h ujra visszanoljon a regi barna szinre..szooval most barnas kicsit meg voroses a hajam..szerinted korulbelul milyen szinre szamitsak ha befestem a hajam?:D elore is koszi a valaszod :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia:) Köszönöm, hogy megtisztelsz a kérdéseddel. Attól függ, mennyire barna a hajad. Ha sötét, akkor egy sötétebb lilás-bordóra számítanék-némi vörössel-, ha világosabb akkor olyanra, ami a dobozon van.

        Törlés