Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. június 12., csütörtök

    Welcome Foci VB

    Sziasztok csajok!



    Nem, igazából nem fociról szól a bejegyzés- nem szeretem a focit.
    A VB még az én fantáziám is megbirizgálja, főleg, hogy Bebita Bonita, a magyar youtube egyik nagyon népszerű sminkes lányzója javasolta, hogy csináljunk egy collabot. Én országomnak az Olaszország melletti kedvencem, Horvátországot választottam :)
                                          
    Hogy miért? Sok korábbi fotós/beszámolós posztot láthattatok róla korábban a blogon. Jön néhány, hogy fel tudjátok eleveníteni. A fotókat én készítettem-, de szerintem emlékeztek még rájuk.


     Jó kis sikátorok. Annyira hangulatosak!




     Azért a leutazós hangulat is mindig király szokott lenni.






     Fincsi lingje, azaz tintahal. Nagyon szeretem!!!!
    Remélem a barátnőm nem haragszik meg, hogy két képet is kiraktam róla ide:)

    Na, akkor jöhet a smink is!






    Sajnos nem lett a legjobb a közeli, nagyon tűzött a napocska!



    Na, ide végre leírom, hogy azért nem vagyok teljesen megelégedve vele, sőt... de azért így lassan megbarátkozom ezzel a sminkemmel is.

    Ha esetleg ti is elkészítenétek, küldjetek róla képet!!!:)

    Ne feledkezzetek meg a FB oldalról, az Instagram profilról se! Ott Pillangó Világa néven találtok, de már az új esküvős blognak, az At the bride side-nak is van FB-ja:)

    Ti kinek szurkoltok? Nézitek a meccseket? 

    Puszillak titeket, csodaszép napot,







    2 megjegyzés: