Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. július 30., szerda

    Instaback 2.

    Sziasztok csajok!

    Folytatódjék a visszatekintés :)

     Be kell valljam, imádom a Showder klubot, Kőhalmit, Bődőcsöt meg Hadházit főleg.
     Oh, mikor még Marci meg sem volt :)
     Apróság, de csudijó hangulatot okozott.
     Diétás yumm.
     Ezt hozta ki belőlem a tavasz
     Imádom a drámás órákat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Egyszerűen annyira felszabadít, segít lekűzdeni a gátlásaim...nem hiszitek el, mennyit segített, hogy újra voltak drámás óráim.
     Legjobban a smink űzte el idén is a bánatom.
     Megint az a büdös nyelvészet:/
     Bár nagyon nehéz felmászni ide minden nap többször, de tavasszal, nyáron, valamint ősszel csodaszép.

    Moyra <3
     Ti szeretitek ezt a cukor? Tudjátok, hogy miért tiltották be kis időre korábban? Bizony-bizony... szexeltek rajta a gyümölcsök :D Imádom!


     Szakest. Istenem, annyira jó volt kimozdulni és kicsípni magam!

     Nem...még véletlen sem kattantam rá az esküvő témára. Ezt meg véletlen sem egy órán rajzoltam.
     Ez a hajpánt...totál szerelem.
     Toll és referátum/ előadásom.


     Hazajönni mindig nagyon jó volt.

     Itt vajon magamnak örültem?

     Bari Károlyt nagyon szeretem.

     Ez volt az idei kedvenc manikűröm.
    Mára pedig a még mindig csodaszép anyukámmal búcsúzom tőletek.

    Ti hogy vagytok mostanság? Elkezdtétek már a 100 boldog nap kihívást? Dóri, a Tipegő Zombi blog gazdája is csinálja. Őt követitek?

    Pusszanat <3

    ui.: Amikor ezt a posztot olvassátok/ amikor kikerül, akkor én éppen hazaérek a tengerpartról, ugyanis 29-én megyünk egy napra :) Tudjátok, mennyire imádom Horvátországot, szóval ez nagyon fontos számomra.

    1 megjegyzés: