Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. július 25., péntek

    Nyári Kitti- divat :) 2.

    Halihó, csajok!

    Igen, megint egy Kitt-divat rész jön az előző fotózásból :)
    Úgy döntöttem, hogy ma azt a szettet mutatom meg, amit Carrie Bradshaw viselt, amikor találkozott Aidennel a 2. filmben :)


    Jó, nem igazán hasonlít, de ez adta az ötletet. Bő szoknya, magassarkú és egyszerű póló :)

     A cipő a kedvencem, tavaly a munkahelyemen is voltam benne szalagavatón. A szoknyát én kreáltam, a felsőt én választottam hozzá :)

    A szoknya variálható, így az alját kicsit berétegeztük.


     Dögös! Mit szóltok, milyen a szandálom?

     Hiányzik az óriás karika fülbevaló!




    Ez az utolsó a kedvenc képem a sorozatból. Mit szóltok hozzá? Imádom a sminket is :) Pedig nagyon egyszerű volt. Jelezném, kitti arcán csak egy kis mattító púder pihen.


    Hogy tetszett a szett? Ti viselnétek? Tudom, ez itthon- főleg vidéken- nagyon-nagyon necces.

    Puszi,

    Pillangólány

    1 megjegyzés:

    1. Nem pont ez a ruha jutott róla eszembe. Főleg az utolsó két képről, hanem az, amiben a főcímben rohangál. :)

      VálaszTörlés