Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2014. július 14., hétfő

    Mostanság boldogság...

    Sziasztok csajok!

    Nos, tudjátok- nagy bűnöm, de- néha eltűnök egy kis időre. Most is így történt. Ne aggódjatok, csupa jó dolog miatt:)
    Megérkezett hozzánk Kamilla, egy csodás kislány, akiről az előző posztban láthattatok egy képet. Nagyon megszerettük, olyan, mintha mindig itt lett volna, pedig csak most lesz 3 hete, hogy itt van. Egyébként vicces, de sokan mondták egymástól függetlenül, hogy nagyon hasonlít rám :)

    Sajnos  pszichésen sérült, de teljesen átlagos-, na jó, annál imádnivalóbb- kislány. Imádja, ha pingálom! Amúgy egy kis bohós, móka-maki.

    A következő nagyon jó dolog, ami miatt nagyon sokszor nem is voltam itthon, az az volt, hogy megszült a nővérem!:) 7-én én voltam a nővéremmel, mert már nagyon mozgolódott a Marci, és az apukája nem volt otthon, Kaposváron.  Már aznap majdnem megszületett, aztán hajnalra már sűrűn fájogatott Judit mindene. 10 óra után pár perccel megszületett az 56 cm-es, 3.68 kg-os Marci baba, aki csodaszép :) Imád enni, aludni-, ahogy minden baba- és csuklani. Nagyon viccesen hangosan csuklik, pedig amúgy még a sírása sem túl hangos.
    Vasárnap, azaz tegnap mentek haza a kórházból, én pedig anyával felkerekedtem, hogy láthassam, puszilhathassam, lefotózzam az első otthoni fürcsijét.
    Képzeljétek, lebukott. Hát, nem gondoltam volna, hogy valaha is örülni fogok annak, ha valaki lehány, de most nem is lehettem volna boldogabb, esküszöm.
    Dári mindig azt mondja amúgy, hogy nem meri a babákat megfogni, mert eltörtnek...most én is nagyon-nagyon féltem.





    Sajnos nem túl sok képet tudtam normális minőségben készíteni, mert nem akartam nagyon vakuzni a kis cukimnak.
    Itt jön a kedvenc friss képem róla, amit akkor készítettem, mikor két evés közt aludt :)

    És egy számotokra kevésbé közömbös hír, hogy hamarosan sminkes videó érkezik. A téma az esküvő, mert gyakoroltam egy kicsit a közelgő nagy sminkelős napra, melyre a menyasszony és a násznép több tagja is engem választott.







    Mit szóltok? Nektek elég lenne ez a minimál smink? Mi a menyasszonyi-/ koszorúslánysminkes stílusotok?

    Puszi,

    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. Gratulálok Marcihoz!!!! :)
      Nekem bőven elég lenne ez a smink amúgy, nekem tetszik. :)

      VálaszTörlés
    2. Nagy-nagy gratula! ^^ Marci tüneményes, Kamilla meg királylány ^^ A smink is nagyon szép :)

      VálaszTörlés