Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2015. június 12., péntek

    Nyári őrület- összefestett arc

    Sziasztok lányok!

    Gondoltam, megmutatom nektek azt a valamit, amivel egyik nap jót játszottam.
    Nagyjából úgy is fogalmazhatnánk, hogy megfejeltem a sminkes asztalom. A lehető legtöbb színt magamra pakoltam, a precizitásra pedig abszolút nem ügyeltem. Játszadoztam. Gondolkodtam, hogy megmutassam-e, de miért ne? Ha ti is játszotok néha, mutassátok meg, légy szí' :) !

    Alul pillák csomósítva Avonos színes spirállal, felül festve a She lila spiráljával.

     Itt még félig épp elmeállapotomban voltam, az igazán sokkoló képek csak most jönnek :D



    Azért egy dolog miatt nem voltam boldog : alig várom, hogy a kozmetikusomnál legyek és eltűnjenek a szemöldökszőreim onnan, ahonnan nem hiányoznak- bezzeg ahol kellenének, ott alig vannak!

    Belőletek is kihozza a bolondot a nyár- a kifejezés pozitív értelmében???

    Ti már megtaláltátok a tökéletes színes spirált? Na és tust?

    Puszi,

    Olcsi


    5 megjegyzés:

    1. Nem bolondultam meg... momentán inkább olvadnék. :D

      Tőlem távol áll a színek ilyen kavarása, de hozzád megy. A lila, meg a rózsaszín. Kocsányon lógnak a szemeim és irigykedek. :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Mindenki lilának meg rózsaszínnek lát. Pedig csak rúzsban szeretem őket. Olcsi, a dagadt Barbie :D

        Törlés
      2. Tök mindegy hova kened, jól áll!
        Amúgy, még egy dagadt barbie, és megy a virtuális tockos! :) <3

        Törlés
    2. Én is szeretek néha a színekkel bohóckodni, bár inkább tavasszal, mert ilyenkor még a smink gondolata is leolvad rólam :P

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Oh, a 400000 fokos emeleten voltam, de délután. Annyira már nem volt meleg, csak 29 fok :D Aztán jött a frissülés egy kis tussal :)
        A napokban eszembe nem jutott forró zuhanyt venni valahogy :D

        Törlés