Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2016. január 29., péntek

    10 day you challange 4


    4 könyv a mai feladat.... gondolkodjunk, mik lennének a legjobbak...nehéz! Kevés!

    Fekete Gyula: Első csók

    Már alig-alig emlékszem rá, de tudom, hogy ez a könyv, s főleg a címet adó novella nagyon megfogott. Vágyódás. Szerelemelsőlátásra. Szeretem.

    Napsütötte Toszkána

    Tudom, rettentő unalmas vagyok, de imádom. Ezt kaptam a nővéremtől diplomaosztóra. Jó élmény. Nagyon. Jó hangulat. A sztori más, mint a filmben, de az életérzés nagyon hasonló!

    Shakespeare: Szentivánéji álom (Öt dráma sorozatból)

    Az első dráma, amibe beleszerettem. Annyira az én világom volt. Innentől kezdve hetediken az volt a hobbim, hogy Shakespeare drámáit olvasom.

    Fül, gége, kés

    Kemény, igaz, nyers, délszláv háborús. A szakdogám alapja!

    Gondoltam, olyanokat hozok, amik inkább kötődnek hozzám, mintsem zseniális iratok. Annak ottvannak az Ulickaja-könyvek.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése