Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2016. január 25., hétfő

    10 day you challange 8

    Sziasztok!

    Ma 8 félelmemről kell írnom, ami nem is olyan nehéz tekintve, hogy mostanában totál pánik minden. Úgy 1-2 éve überpara van. Tényleg... sajnos nemrég rendes pánikrohamom volt. Nem kaptam levegőt nagyon sokáig és közben üvöltöttem. Senkinek nem kívánom, nem gondoltam,hogy ez ilyen szar.

    1. Pókok. Örök. Azóta, hogy kicsi koromban ezzel szekáltak a nővéremék.
    2. Vízfröcsölés. Olyankor nem kapok levegőt. Kicsi koromban egyszer majd megfulladtam...amúgy a vizet imádom.
    3. Meghalnak a szeretteim :'(
    4. Valamit elszúrok.
    5. Utálnak az emberek. Ha valamit rosszul csinálok, esetleg hallok egy pletykát, mindig azt hiszem, hogy én vagyok a világ legrosszabb, legbénább és ostobább embere és mindenki utál.
    6. Ostobaság. Néha  rájövök,hogy én mennyire...aztán ezen kattogok sokáig.
    7. Rák...   a családomban volt
    8. Levinek valami bajt csinálok- sosem voltam még ennyire pánikolós, mint mióta Levcsó megvan.
     +1 : szülés... Mióta szültem és 10 perc alatt megvolt, tudom, hogy nem lehetek ilyen szerencsés mégegyszer.... Ha mégis... a felépülés fájdalmas volt most is... :'(

    Most ti jöttök :)

    Puszi!

    1 megjegyzés:

    1. A pókon, a rákon és a szülésen kívül nálam is mind játszik, csak nem engedem őket felszínre törni.

      VálaszTörlés