Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2016. január 23., szombat

    10 day you challange II.-9

    Hahó!

    9 általam szeretett dolog érkezik ma. Itt vannak, íme:

    1. Levike
    2. Levi apukája

    3. A bolond naaaagyolasz jellegű családom

    4. A  frézia. Anyukám ezt kapott apától, amikor megszülettem. Nos, azóta ez díszíti anya és az én csülkömet is tetoválásként.

    5. Írország. Amióta ott voltam....felejthetetlen. A Guiness is csak ott finom és  a KFC sem ua itthon.

    6. A drámapedagógia. Szeretem. Örökké...Ez alatt az 1 év alatt láttam a hasznát, sőt!!! Olyan kapcsolatom lett a kis tanítványaimmal, hogy azóta is beszélgetünk.

    7. A vicces- szendvedős baba-mama pillanatok. Új szerelmeim. Pl. tegnap a Levi a markomba kakilt...meg a szőnyegre....meg a sapkáira :D

    8. Pécs. Beteges a vonzalom. Amikor az elkerülőjén mentünk Szabadka felé, majdnem elsírtam magam. Tudom....nem vagyok normális. 

    9. Turbo. Mert olyan régen kerültek már szóba nálam...



    Ez itt egy feldolgozás.


    Nektek mik (az aktuális) nagy szerelmeitek?



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése