Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 7., kedd

    Díjat kaptam

    Sziasztok!

    Pár nappal ezelőtt díjat kaptam Szanditól. Neki nagyon szépen köszönöm, mert még nem kaptam díjat soha. Bár ez a régi blognak szól, de hátha... Szandi szerintem nem bánja, ha itt jelenítem meg.


    Szabályok:

    1: Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
    2: Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma!
    3: Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról


    Őket nem volt nehéz összegyűjteni, de ha többet kellett volna, bajban lennék, mert kedvenc bloggerináim olvasottsága folyamatosan nő:)

    Puszi, 

    Pillangólány

    3 megjegyzés:

    1. Szia!
      Köszönöm a díjat! :)

      VálaszTörlés
    2. egyáltalán nem bánom. a réginek azért szólt,h abba ne hagyd,ennek meg azért,mert úgyis olvasom ezt is :)

      VálaszTörlés