Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 13., hétfő

    Sminkkollekció 1.- Alapozáshoz

    Sziasztok csajok!

    Megkérdeztem múltkor a táskám alatt, hogy legyen-e kollekciós bemutató. Móni javaslatára most elkészítem, viszont részletekben. Most jönnek az alapozáshoz szükséges termékek, kivéve az ecseteket. Természetesen a kontúrozáshoz szükséges termékek + a pirosítók szintén egy következő rész gyermekei lesznek.

    Természetesen az alapozás előtt az 1. dolog a hidratálás! Ezt sosem feledhetitek, mert nagyon kikészül a bőrötök!

    Itt láthatjátok a kedvencem, valamint azt, amit szeretnék,hogy kedvenc legyen! Nos, az Ageless Elixír a valaha volt legjobb alapozóm. 4300 ft kb. a Rossmannban, a DM-ben és a Müllerben is. Megéri az árát...és nagyon sokáig jó. Mindenképpen vegyetek egyet, ha tehetitek. ÉN meglepődtem az árán, mert 1.5 éve vettem 2500-ért akcióban.
    A Second Skin-t most újítottam be. Közepes fedésű, kicsit fényes, de megfelelő állagú alapozó. Mindennapi használatra ajánlom. Eredeti árát nem tudom sajnos, én 2900 ft-ért jutottam hozzá egy Mülleres leárazáson.


    Életem legnagyobb csalódása. Azért vettem meg leakciózva 3-ról 2ezerre, mert gondoltam- tömör állaga miatt- erős fedésű és tartós, tehát jó lesz Judit esküvőjére. NEM! 10 perc után csúnya foltok burjánzanak az arcotokon... szánalmas. 
                               Szükségem volt egy mindennapi alapozóra még karácsonykor. Ajándékba kaptam, de úgy hiszem, hogy 1500-1600 ft körül mozoghat, de lehet,hogy még olcsóbb. Nagyon jó. Nem túl gyenge a fedése, krémes, nem rongálja a bőrt. Nem fénylik túlzottan. A barátnőmnek is bevált, így nyugodt szívvel ajánlom száraz, normál és vegyes bőrre egyaránt.




    Egy olcsó alapozó primer gyanánt arcfestésekhez. Meglepően jó állagú, de csíkoz, mint a fene. Az arcom viszont nem irritálta. 290-500 ft.
    Sajnos az árnyalat túl sötét, de ajánlom ezt is szeretettel mindennapos sminkhez. Viszont, ha választani kellene, egyértelműen az Essence.
                                                                                  Jó.
    Nem rossz, de ezen a pénzen inkább Max Factor- Ageless Elixír.
    Millió éves She habállagú alapozó. Egyértelműen csak ajánlani tudom a habállagúakat. Nagyon bevált. Jobb a fedése is a hagyományosnál.
    2 púder. Megviselte őket az idő, ugyanis csak ezek vannak, ezeket használom mindig, így hurcibálva is vannak- na de most, hogy van már bőröndöm, semmi baj nem lesz!
    Az NYC áttetsző púdere telitalálat fixáláshoz, mattításhoz, a lehulló részecskék ellen.
    2 korrektor az Alverdétől. A krémes nagyon jó, de a porállagú... borzalom! Elvileg a szem alatti karikákra van, hát, por állagából adódóan inkább felnagyítja őket. Ajánlanám a lehulló festék ellen. Lehet , hogy arra van, csak rosszul fordították??? Hmm...
     Egy vanilla színű Manhattan korrektorceruza. Eddig még jól szuperál.

    Egyébiránt van egy régi, de nagyon imádott Miss sporty, egy új Pure Skin- Essence és 2 db elmenős Lora korrektorom.

    Nektek megvan valamelyik? Melyiket vennétek meg- esetleg a leírtak alapján. Hány korrektor kell szerintetek egy nőnek? És hány alapozó?


    Puszi,
    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. A Hello Kittys púder a kedvencem :) jó sok alapozód van :)

      VálaszTörlés
    2. Nekem nem bírja a bőröm az alapozó dolgokat sajnos, ezért sok mindent nem használok.
      Van egy darab korrektorom (essence matt sand), aztán ennyi.

      A leírások alapján, legalább tudom, mihez nem fogok nyúlni. A többi azért még képlékeny.

      Szerintem, hogy mennyi kell egy nőnek, az emberfüggő. :)

      VálaszTörlés