Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. május 29., szerda

    Posztajánló & termékajánló 1.- Naked paletta

    Kedves csajok!

    Igazából ez egy kívánság is...

    Nagyon-nagyon szeretnék egy UD Naked palettát, de még a hamisítványát is elfogadnám azok alapján, amit Katie ír róla.  Olvassátok el a poszot!!! Nagyon tanulságos!

    A kis cukiság egyébként megjelenésekor hatalmas hiszti volt, de azóta is a legnagyobb Urban Decay siker- a primer mellett. Biztosan ti is hallottatok róla már.
    Több kiadásban megjelent. Van, ahol Primert, ecsetet, vagy szemcerkát adnak hozzá.
    Azóta több Naked paletta is kijött, melyekről itt olvashattok.

    A beauty sale blogon jelenleg 15450 ft-ért rendelhetitek meg. Ennél olcsóbban szállítással nem hiszem, hogy találtok...

    Az ebay-en 9 ezer forint körül találtok HAMISÍTVÁNYT!


    Nektek mennyire nélkülözhetetlen egy ilyen paletta?

    Puszi,

    Pillangólány

    1 megjegyzés:

    1. Mivel én szeretem magam natúrra pingálni, így nekem ez nélkülözhetetlen lenne. Kimondottan nude palettám nincs, abból a pár bézs-barna színből dolgozom, amim van.
      Sajna, erre sem lenne keretem, de majd egyszer. Talán.
      Az összehasonlítást is elolvastam azért. Hihetetlen nem, hogy ahhoz képest, hogy hamisítvány, elég jó lett.

      VálaszTörlés