Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 12., kedd

    Astor újdonságok- a blog legjobb barátnője

    Sziasztok  csajok!

    Öröm és boldogság árasztja el a lelkem, ha az Astor újdonságaira gondolok.
    Az Astor amúgy is nagy kedvenc, mert totálisan megbízható- bár alapozó termékeit még nem használtam. Főleg két dologban, melyet a szempillaspirál és a körömlakk. Hát, hogy pont ők újulnak:)

    Nem tudom mennyire emlékeztek, de már többször említettem, hogy menyire imádom a Big&Beautiful Boom spirálom. Zseniális.


    Számomra nagyon fontos az, hogy ne csak ívesek, hanem vaskosan feketék is legyenek a pillám. Ez ea remek tudta eddig legjobban teljesíteni. Épp ezért örültem az új Big& Beautiful Boomnak:)



    Hát nem édik? És mennyire jól illeszkednek a bloghoz <3
    Ezért kinevezem a blog legjobb barátnőjének <3

    Hogy mibe nyújt újdonságot? Már ugye említettem az ívelt és fekete, dús pillákat... ezt még mindig tudja, de még szebben ívelt a kefe miatt a pillánk, a csodás zselés állagnak köszönhetően pedig tartós, finom és szépen mutat.

    Heidi Klum ezt nyilatkozta a csodaszép csodáról: “Azt nagyon szeretem, ha feltűnően nagyok és dúsak a pilláim, de azt már nem szeretem, ha kemények és ridegek. Az Astor Big & Beautiful BFly Butterfly Look szempillaspirállal hatalmasra és gyönyörűen íveltre varázsolhatom pilláim, de ugyanakkor szuper rugalmasak is maradnak.”

    És ami igazán megfogott- líraiasságának, epikusságának köszönhetően- "Olyan pillákat szeretnék, mint a pillangó szárnyai. Ezért imádom az Astor Big & Beautiful BFly Butterfly Look spirált, mert ennek különleges, hullám formájú keféje tökéletesen követi pilláim ívét. Nagyon egyszerű a használata, az eredmény pedig rengeteg, tökéletesen ívelt pilla, amit aztán kedvemre rebegtethetek!” 

    És tudjátok, mi a legizgibb? Hogy Október óta kapható!!!:) Irány a drogéria:) Az ajánlott fogyasztói ára pedig 2699 ft. Szerintetek megéri?

    És akkor jöjjenek a lakkok!





    Nektek melyik a legszimpatikusabb? Nekem talán a  lila, pedig nem szeretem a lilát különösebben. De ez nagyon szép!:)

    " (...)az ékszerek tündöklését idéző, Fashion Studio Modern Baroque kollekció mély, metállos árnyalatú körömlakkjai.. Ezek az árnyalatok teljes mértékben követik a kifutók világának 2013 őszi trendjét, ugyanakkor már a közelgő ünnepekre is utalnak, valóban királyi színeket sikerült összeválogatni a kollekcióhoz. De nem csak az árnyalatok varázslatosak, hanem a körömlakk maga is sokat ígér, hosszantartó, nem töredező, nem lepattogó festést.  "

    Nekem valahogy ebbe a koncepcióba az első szín- narancs- annyira nem illik bele, hiába az ünnep... sőt! Számomra annyira kevés az utolsó két szín közt a különbség, hogy nem feltétlen raknám egy alomba őket. Viszont szépek, ez nem kérdés.


    Mit szóltok? Melyiket szanálnátok?

    Puszi,

    Pillangólány


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése