Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 16., szombat

    Megkerült fotók 1.- Novigrad

    Sziasztok csajok!

    Nézegettem a gépen  a képeket, mert kerestem a húgomról meg rólam közöset, erre előkerültek a tavalyi tengerpartos fotóim, amikor még viszonylag okés volt a gépem (D40) és fotózgattam.
    Szeretem csinálni, jó más szemmel látni, valamint a sajátommal láttatni a világot. Félreértés ne essék, nem hiszem magam fotósnak. Az, hogy 'hobbyfotós' vagy, annyit jelent, hogy szeretek fotózni, soha nem tanultam, nem is értek hozzá, de a hobbyfotós egyszerűbb:D :)

    Szóval... jöjjenek a megtalált cukorságok:) DE!!! Csoportra bontva. Az első hely Novigrad. A leggyönyörűbb hely a Földön, ahol valaha voltam. Bár nevének jelentése ÚjVáros, azért igazán  egy pici település:)





    Teli volt ilyen cuki csónakokkal a part:)


    A Háború erre a csodás településre is rányomta a bélyegét....


     Kis olasz feeling, nem? Imádom Dalmáciát!!!!
    Imádtam ezeket a sikátorokat. Gyönyörűek voltak!

    Álomhely.

    Valamiért nagyon kihalt volt a hely. Alig lakhatnak ott:(




    Csak picivel nagyobb!


    Elhagyott épületek :( Sajnos a háború sok embert üldözött el a vár alól.


    No, nektek hogy tetszik a hely? És a fotók?


    Puszi,

    Pillangólány


    1 megjegyzés: