Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 29., péntek

    Szivárványszín Pillangó

    Sziasztok csajok!

    Nos, egy nagyon fárasztó Csütörtök után kaptam egy nagyon elszomorító kommentet.
    Nem az volt a problémám, hogy nem tetszettek a fotóim a névtelen hölgynek/úrnak, Isten ments! Sőt, írta is, hogy érdeklik a sminkjeim:) Ez jól esett, viszont ... rosszul esett 1-2 dolog (-hiába, a grafológus is megmondta, hogy nagyon érzékeny vagyok és az ilyenek nagyon megviselnek). Lényeg a lényegben, hogy a nevem hát... "Ez a név is, hogy Szívárványszín Pillangó, hol élünk, egy Coelho-életbölcseletben? A sminkes munkáidat csípem, nem véletlenül lesem az oldalt, de azért ez már nevetséges. "
    Ekkor döntöttem úgy, hogy leírom, miért választottam ezt....

    Tudom, nagyon gyerekes, de esküszöm, én is az vagyok. Mire esküszöm még? Hogy egy cseppet sem bánom. Egyrészt ez vagyok én, másrészt könnyebb így a világban.

    Eztán a kép után megkért az unokahúgom, hogy kérjek neki egy szívószálat. Óriásit. Méteres volt, azt hiszem. A következőt mondtam a pincérnek:
    "Hi, Would you give me a big long thing?" :D -Előtte azon tanakodtunk, mi lehet angolul; sucking stick?:D-  Ez nagyon vicces volt. A csávó kiröhögött, de azt mondta "Ofcourse. Just take it!" :D



    November elején szökőkútban lábáztatni...


    21 éve Macival aludni...


    Órákon át hülyéskedni, röfögni, bugyutának lenni a barátaimmal...

    Puffancskodni a képeken....

    Ebből kellene kimaradnom, hogy ne legyek gyerekes- nem az infantilis értelemben. Hmm, NEM!
    Amúgy rájöttem, hogy imádok múltidézni... totálisan. Én leszek az új Tadeus Kantor :D



    Na, szóval! Mindenképp olyan nevet akartam, amivel a munkahelyemről nem találnak rám. Amúgy. Ma már ez nem lényeg, mert 21 tanóra mellett, amely Hétfőtől Szombat este 6-ig tart, nem igazán lehet dolgozni.

    Jöjjön a név!

    SZIVÁRVÁNYSZÍN

    -Gyakran jegyeznek meg arról, hogy mindig más színű a hajam.
    - A hangulatom is sokszínű. Ez alapján egyszer csinibe öltözöm, egyszer szakadtan, egyszer hippisen, néha rockosan- nyilván ettől nem leszek rocker.
    - Szeretek különböző szerepekbe lépni. ( Azért egy drámásnak nem árt.)
    - Egyszerre többféle dolgot csinálok. Többféle az érdeklődési köröm. Smink, színészet, írás, olvasás, régen divatterv és ének is, tánc is.
    -Amikor csövesnek van kedvem öltözni, akkor a szivárvány színei rám is kúsznak.










    Vagy a hajamra...




    PILLANGÓ

    Ez volt az, amit mindenképpen be akartam venni. Miért?

    A nagymamám, akivel anyáék rengeteg munkája miatt gyerekkorom nagyobb részét töltöttem, majdnem 10 éve meghalt. A temetésén rengeteg különleges pillangó szállt-, de a fajta ugyanaz. 


    Ez a pillangó nagyon sok fontos pillanatban jelent meg az életemben. Ilyen volt az államvizsgám is. Köszi, mama! <3

    És... amúgy is a pillangó a kedvencem <3


    Puszi és ölelés,






    4 megjegyzés:

    1. A pillangós dolog nagyon aranyos és megindító <3

      VálaszTörlés
    2. Nem akarom a kommentelőt bántatni, de ha szereti a munkáidat butaság a neveden fennakadni....mindenkinek szíve joga, hogyan nevezi a blogját és magát...ez nem változtat a tartalmon... :)

      VálaszTörlés
    3. Szerintem a néven kattogni butaság, mert most legyen egy tünde kitalált neved? Vagy nevezd el a blogod egy démon nevéből, vagy angyaléból, vagy legyen benne a smink szó, mert ezt csinálod? Jobb attól valami, hogy mondjuk filmes utalás? Komolyan?
      Megértem a névválasztásodat, a miértjét is (üdv a klubban), meg azt is, miért ezek a szavak lettek, és a pillangós történet az nagyon megindító volt.
      Ne foglalkozz vele, mert neked, legalább van neved.

      VálaszTörlés
    4. Fölösleges kukacoskodás olyasmin fenn akadni, hogy mi a neved. A tiednek legalább van története, mondanivalója, hozzád kötődik és csak a tiéd. Nem kötelező másoknak megtudni, hogy miért választottad ezt, de számodra jelentése van és csak ez számít. Egyébként nagyon tetszett ez a személyes jellegű post, jó volt kicsit betekinteni a világodba és jobban megismerni általa téged :)

      VálaszTörlés