Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. november 18., hétfő

    Versatile Blogger Award

    Hajhóka csajok!

    Nagyon boldog vagyok:) Nem csak azért, mert díjat kaptam, hanem azért, mert ezt a bejegyzést Hétfőn írom, közvetlen a Dórival való személyes találkozásom utáni napon:) Imádtam!

    És azt is, hogy Nov. 13-án kaptam tőle egy díjat:


    Hogy mi is ez a díj? Mi a lényege? Természetesen a bloggerek egymást közti megjutalmazása azért, mert tetszik neki a másik működése.

    Szabályok:

    -Tegyem ki a díjat a blogomra: pipa
    - Kitől kaptad a díjat: Tipegő Zombitól :)
    -Jelölj te is blogokat a díjra: DjKatyBeauty, Beauty by Barbara S., Zizz's life, és Aviana Rahl:
    Tuti, hogy valakit kihagytam, de most első körben ők! Természetesen visszafelé, Dórinak is szívesen küldeném!:) 
    -Értesítsd a díjazottakat!
    -Írj 7 dolgot magadról!

    1. Hercegnő vagyok.

     2. Sokszor sokáig  voltam szőke (de belül sötét :D )
     3. Úgy néztem ki kicsiként, mint anya.
     4. Imádom a macisört (sör+szörpi)
     5. Imádom a Lignjét (tintahal)
     6. A pécsi barátaimmal szeretném a Karácsony előtti hetet tölteni!


     7.. betegesen  rákattantam a dél-szláv háború témára...

    ÉS egy kép just for fun, hogy érezzétek, hogy szeretjük egymást az én kis szarcsimmal (az unokahúgom, Laura)


    Puszi,


    Pillangólány



    4 megjegyzés:

    1. Köszi Hercegnő! :)
      Nekem is virult hazafelé a fejem. :D

      VálaszTörlés
    2. nagyon szupi a blogooood :)

      éppen ezért mostantól feliratkozott olvasód leszek:)

      nézz be hozzám,ha van kedved:

      www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

      VálaszTörlés
    3. Édes bejegyzés volt :) Sok puszi!!! :)

      VálaszTörlés
    4. Köszönöm szépen a díjat! Én is imádom ám a macisört *-*

      VálaszTörlés