Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 3., kedd

    Karácsony 2013. I.- Kedvenc karácsonyi dalok

    Sziasztok csajok!

    Yuppyjééé! Itt a December! Én, ha tehetném, már szeptembertől karácsonyoznék. *lásztkrisztmöszájgávjumájhárt*
    Egy kis szünetként 2 beadandó között, gyorsan- így a teljesség igénye nélkül- összeszedem nektek kedvenc karácsonyi dalaimat.
    Nem szeretnék sorrendet felállítani, mert tökre semmi értelme. Lássuk:)

    1. Let it snow, vagy ahogy én mondom, LED DISZNÓ :D



    2. All i want for Christmas is you , főleg a film miatt (Love Actually) 


    3. Ez a legkedvencebb cukiságom <3 Mindig berakom, amikor díszítjük a teraszt. Köszi egyetem, hogy idén ebből is kimaradok :/ 


    4. Ave Maria. Talán azért kötődöm hozzá, mert van énekélményem vele. Meg hát mégis.... gyönyörű!




    5. Mert Dáriék játsszák a Dec. 21-ei koncerten <3




    6. Betegesen szeretem a karácsonyi templomi énekeket. Sírok mindig:) 




    7. Mert a 3 nővéremre emlékeztet. (Meg arra, amikor még mind együtt voltunk.)




    8. <3




    9. A klasszikus (kár, hogy ilyen elcsépelt)




    10. A modern, ami közös kedvencünk Eszter pónival <3




    11. A cuki




    12. Amit egyszer még valahol el fogok énekelni!
    (És ezt a paintes klippet is imádom:D)




    Puszi,





    4 megjegyzés:

    1. Jókat válogattál össze, bár én még nem hallgatom ezeket. Az én lelkivilágomnak ez még mindig korai. :)
      S ha már Love Actually, akkor Billy Mack Christmas Is All Around-ja kihagyhatatlan! :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Az a baj, hogy azt annyiszor hallgattam, hogy meguntam, pedig nagyon király, ez tény!

        Törlés
    2. Ó, a rocking around the christmas tree hatalmas kedvencem, de jó, hogy eszembe juttattad :) De a Csondor Kata féle dalocskát is nagyon szeretem! ^^

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Akkor a szerelmemnek köszönd, mert ő juttatta eszembe:)

        Törlés