Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 13., péntek

    Karácsony IX.- Újabb smink:)

    Sziasztok csajok!

    Csodás nap, hisz újabb sminket hoztam. Ezt viseltem a Mozgáskorlátozottak Somogy Megyei Egyesületének Csurgói Csoportjának 20 éves estjén:) Konferanszié voltam. Egypárszor besültem. De 1-1 szóval 2x. Senki nem vette észre, csak a magyartanár tesóm :D Ezaz. Fuckyeah.

    Na, mutatom a sminket, aztán a ruhát. Szerintem passzol a Karácsonyhoz is, ezért mutatom itt:)

     A kiindulóállapot.Véletlen sincs rajtam tiara...
     Tádámm. Nem sok mindent csináltam amúgy. Egy kis krémes alap, ami aranyos khakis volt.
     Arany por felfelé eldolgozva, majd szemcerka, majd tus. Jó, volt alapozó meg szemöldökizélés is.
     De a rúzs nélkül meztelen lenne az arcom. Meg  a highlighter is sokat dob.

    És egyben. Jó...még volt rajtam egy fekete magassarkú, ha nagyon kötekedni akarunk. Anyának nagyon örültem,mert a 20 éves ruháját előszedte. Nem is tudtam, hogy van ilyen csipke gyönyörűsége!

    Szerintem jól néz ki ez a szerkó meg a smink. Én jól éreztem  magam benne.

    Nektek hogy tetszik?

    Puszi,



    12 megjegyzés:

    1. Nagyon szép lett a smink, és a ruha is csodás! Micsoda kincsek rejtőznek Anyukádnál :-)

      VálaszTörlés
    2. Gyönyörű vagy Olcsi, a rúzs baromi jól áll és a ruháról még nem is beszéltem.. :)

      VálaszTörlés
    3. A véleményemet már elmondtam, tudod jól. :)

      VálaszTörlés
    4. a negyedik képen kiemelten szép vagy, jó a vörös, és a ruha is csinos, bár egy bordósabb színben részemről jobb lenne, a fekete nálam kizárólagosan a gyász színe, de egyébként jól áll :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Köszönöm szépen:)
        Én sem kifejezetten szeretek csupa feketébe öltözni, de ez nagyon megtetszett. Viszont azt el tudom képzelni, hogy a cipő+ a táska valami más szín legyen. Főleg arany. Mit szólsz?

        Törlés
      2. szó se róla, jól is áll, én mondjuk a klasszikus arany helyett inkább zölddel dobnám fel, vagy a narancs-éjkék kettőssel, táska és cipő kék, deréköv és ékszerek narancs, vagy méginkább vörösréz :)

        Törlés
      3. Huhh, ezek nagyon jók, imádom is így őket együtt! A vörösrezet meg főleg, de most valami tipikus, klasszikus dologra vágytam:) Az is illet igazán oda, felénk nem szeretik a "kirívót", egyből elmebetegnek definiálnak, ha két komplementer színt egymás mellé rakok. Meg hát... nem igazán van az embernek pénze sajnos:( a színekre. Bezzeg ha lenne....

        Törlés
    5. Hű de nagyon szép a smink, és a ruha is! Kifejezetten dögös vagy benne, már ha szabad ilyet írnom :P

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Jajj, milyen aranyos vagy! Szabadhát.!.! :) Imádtam, igazi nőnek éreztem magam! Sőt, NŐnek..

        Törlés