Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 8., vasárnap

    Karácsony IV.- Téli TAG

    Sziasztok csajok:)




    Ezt a TAG-et Katy-nél láttam, gondoltam jópofa lesz, ha én is kitöltöm.
    Leírom nektek egyben a kérdéseket ide az elejére, hátha van kedvetek kitölteni. 
    BTW jövök majd még sminkkel is:)

    1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
    2. Forró csoki vagy forralt bor?
    3. Mutasd meg egy télies sminked:

    4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
    5. Kedvenc dolgod a télben?
    6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
    7. Kedvenc karácsonyi film?
    8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
    9. Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
    10. Kedvenc téli illat? 
    11. Kedvenc karácsonyi zene?


    1. Mivel ápolod ilyenkor a kezed?

    Nem tudom, melyik évben volt limitált kiadás, de az egyik barátnőmtől kaptam ajándékba. Nagyon szeretem, de főleg az illata miatt:)



    2. Forró csoki vagy forralt bor?


    Egyrészt, mert én nagyon-nagyon finoman csinálom, másrészt, mert tavaly Veszprémben ittam marcipánosat és valami zseniális volt! Próbáljátok ki, ha máshol is van!

    3. Mutasd meg egy télies sminked:

    Na, ezeket még tuti nem láttátok! Tavaly készítettem Dec. 30-án az akkor új Catrice palettákkal:)

    4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
    Egyszerre lehet?
    Bár, azok az idők már elmúltak, amikor Dec 15-20 között karácsonyozunk az albérletben, vacsit főzünk, stb. és a végén, hajnal fél 1-kor elindulunk a Szent István térre hóember építeni... :) 
    Inkább otthon a picikkel építünk, ha tudunk, majd bebújunk az ágyba és mesét nézünk, aztán gyilkosost játszunk. Kötelező a Winter Magic tea a Tékánnnétól.

    5. Kedvenc dolgod a télben?



    Amikor Karácsonykor bevackoljuk magunkat a házba. Mind ott vagyunk. Nincs más, csak mi és a szeretet.

    6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?


    7. Kedvenc karácsonyi film?


    8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?

    Nem tudok, sőt, egyiket sem próbáltam, valahogy mindig elcsesződött a lehetőség.

    9. Hogy tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?

    Nem létezik?:O Az anyukámat akarom!
    Amúgy úgy, hogy megismertem a keresztanyukámat az oviban... De akkor már amúgy sem szerettem a Télapót, mert mindig azt kellett neki énekelni, hogy Miki, Miki, Mikulás, nem szereti a GULYÁSt... hát, köszi :D

    De ez sokkal viccesebb: Az unokahúgom másodikos volt. Apa volt a faluban a Mikulás. Megérkezett a suliba. 'Szia Papa"- mondta Laura. 'Én nem a papa vagyok, hanem a Mikulás'- válaszolta apa. Aztán odament hozzá Laura: ' Nyugi, papa! Tudom, hogy te vagy a Mikulás.'

    10. Kedvenc téli illat? 


    Szegfűszeg <3
    Meg az a 'Karácsony' illatban kapható párolgós olaj.

    11. Kedvenc karácsonyi zene?


    Mindig más. Ma, a tegnapi drámás vizsgánk után ez:





    Jajj, legyen már KARÁCSONY <3



    Puszi,










    5 megjegyzés:

    1. Na igen, nálam is megvolt a rádöbbenés, hogy a Mikulásnak LÁNYHANGJA van az oviban!!! Örülök, hogy kitöltötted a kérdéssort. Nálunk most fog készülni fehér borból forralt bor, már alig várom :-)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Ez a Mikulás... úgy érzem, sürgősen beszélnem kell vele. Ez nem mehet így tovább! :D A héten mi is szeretnénk forralt borozni valamelyik vizsga után:) Jó volt a tiétek?:)

        Törlés
      2. Igen, isteni lett a bor. Remélhetőleg holnap megismételjük, immár naranccsal turbózva, mert tegnap pont nem volt itthon. :-)

        Törlés
      3. Ah, ez szomorú! A narancs a szerelmem. Nagyon cuki:) Nekem meg elvették a vizsgák a maradék eszem és felnőttes gondolkodásom....

        Törlés
      4. Kitartást a vizsgákhoz! Tudom, nehéz időszak ez, de azért remélem, a karácsonyra hangolódásra van időd :-)

        Törlés