Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 17., kedd

    Karácsony XIII.- Mese

    Sziasztok csajok!

    Evelin ötletétől megihletve hoztam el nektek egy mesét a saját előadásomban.

    Annak ellenére, hogy dicsérem a fincsi kis prozódia fontosságát, én magam nem nagyon tartottam be a törvényeit, ejnye!:) De remélem élvezitek, én élveztem! Nagyon <3 Imádom a meséket!
    Ti? Legyen még felolvasás kedvenceimből? Könyv, mese, vers, bármi? Amúgy inkább versben vagyok otthon.

    Tudjátok, milyen nap van ma?

    Puszi,


    2 megjegyzés:

    1. nekem nagyon tetszett, a kedvenceid mellett meghallgatnám pl. a Három selyp leányt is, anno a vers- és prózamondó versenyeken mindig jó móka volt, ha valaki ezt adta elő :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. JAjj, azt a mesét én is imádom! Nem véletlen :D
        Igazából főleg vicces lenne, mert kb. 3-4 éve selypítek és susogok, szóval már csak egy kis raccsolás hiányzik :) D

        Törlés