Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 21., szombat

    Karácsony XIV.

    Sziasztok csajok!

    Csütörtök este óta végre itthon vagyok:) Persze már most azon aggódom, hogy mi lesz a vizsgákon, de egy kis kikapcsolódás: tegnap megsütöttem, ma kidíszítettem a mézeskalikat.
    Bevallom,hiába imádok mézeskalácsot gyártani, hadilábon állok sokszor a díszítéssel. Eddig ráadásul a gőzölt krémet csináltam, mai pár percen belül megkeményedett. Most eggyel könnyebb volt, mint tavaly, mert a zacskós módszer jobb, mint a papírtölcséres.
    Na, mutatom,hogy mire jutottam, mert én azért szeretem a kis cukiságokat:)
    A nevesek egész jók lettek, szerintem:)

     Alapanyagok.
     Ilyen mintáim voltak.




     Ezeket tegnap díszítettem.

     A maiak. Ezek a nevesek. Vajon melyik az enyém?




     A teljesen fehérek még tegnapiak + az a  nagy virágos.
     Itt van a húgom 1-2 műve is (rózsaszín feliratosak)

     A mai utolsó darabok.
     Közelebbről.


    Volt, ami nektek is tetszett?:)
    Ti is készítetek mézeskalácsot? Magatoktól találtok ki mintát? Milyen formákat használtok?

    Puszi,



    4 megjegyzés:

    1. A napokban karácsonyoztunk barátnőmmel, és ő csinált mézeskalácsot, amit ott helyben felfaltam volna, de képek alapján a tiedet is. :) Majd egy receptet is nyomathatnál. Mindegyiknek megvan szerintem a maga bája. Idén én nem csinálok. Eddig kétszer, ha csináltam, ebből az egyik egy ház lett, olyan 30x30x30 cm méretű. Valahogy sosem jut időben eszembe.

      VálaszTörlés
    2. Le a kalappal előtted, komolyan mondom! Nekem tuti nem lenne türelmem ilyen aprólékosan kidekorálni a mézeskalácsokat. Idén pl. csak simán kisütöm őket és cukros-citromos mázat kenek rájuk, nem írókázom körbe őket. Nincs már hozzá türelmem :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Díjat kaptál tőlem :) http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam_21.html

        Törlés
    3. De szépek lettek! Gabié a kedvencem :-)

      VálaszTörlés