Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 13., péntek

    Országos projekt Monica's Beauty World-del X.- Az utolsó...

    Sziasztok csajok!

    Ez egy olyan poszt lesz, mely egyszerre szomorú és olyancukihogybelehalok. Utóbbiról utolsó országunk tehát, ami nem más, mint - az általam javasolt- Karácsonyország. Ezt az országot magunknak képzeltük el, így 3 különböző alkotás született.
    3? Három? Igen, III! Utolsó fordulónk nem csak témájában különleges, hanem az miatt is, hogy olyan valaki a vendégszereplőnk, aki nagyon fontos az életemben. Ugyan még sosem találkoztam Barbival, mégis nagyon-nagyon kedvelem. Egyrészt, mert sokszor beszélgettünk online, másrészt, mert ő volt az egyik guru, akit nézni kezdtem. Talán a 3. Tehát ő is közrejátszik abban, hogy most itt vagyok. Rengeteget tanultam tőle. Imádom érte. Ezért most az ő alkotásával kezdem, ami ebben a fordulóban a legcukibb lett, az fix!

     Ezúton is köszi, hogy részt vettél a projektben, hiszen tudom, hogy mennyire sok a dolgod, milyen fáradt vagy!:)
    Imádja a rénszarvasokat! Igazából én is. Ha nem is Rudolf, mindenesetre nagyon cuki!
    Barbi művét itt tekinthetitek meg:

    És jöjjön Móni!



    Móni egy sokkal hidegebb országa repített minket, ami viszont teli van csodálatos színekkel!
    A szempillája brutál jó, nem?

    Azt hiszem, ezt a munkáját szerettem a legjobban a projektünk alatt. Neked pedig ezúton azt szeretném megköszönni, hogy rugalmasan alkalmazkodtál ahhoz, hogyan érek rá, mikor mit szeretnék, stb. Azt is köszi, hogy belefogtunk, eddig eljutottunk és azt is, hogy ilyen csodákkal kápráztattál el!
    Móni munkáját itt találjátok:

    És végül jöjjön az enyém!

     Ez volt a kiindulási fázis, ugyanis ma tanítani voltam, aztán sminkeltem.
     Ezt, az én Karácsonyországom.

    És! van rajtam ruha, csak letoltam a tetejét:)


     Az arcomon narancs-arany-rózsaszín van és egy kis lillás is alul. Sajnos nem vehető annyira ki.



    Kancsal vagyok.

    No, nekem ilyen egyszerű, de csillogós az országom. Mit szóltok? Melyiket érzitek jobban magatokénak?:)

    Puszi,



    9 megjegyzés:

    1. Mindegyik nagyon szép lett :) Barbié igazán aranyos, nagyon szeretem én is a rénszarvasokat :) Mónié olyan jégkirálynős, nekem az is nagyon tetszik, a tiéd pedig az amerikai karácsonyos-télapós filmeket juttatta eszembe, szóval mindhármat imádtam ^^

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Ezt most konkrétan idemásolhatnám, mert ugyanígy gondolom. Jó kis projekt volt, és örülök, hogy egy fordulóra én is a részese lehettem. Még egyszer köszönöm az élményt! :-)

        Törlés
      2. Mi is örültünk neked, nagyon. Annak is, hogy ilyen lelkesen bevállaltad nekünk, velünk:) Számítok rád, ha lesz még valami kis tervem!
        Puszi <3

        Törlés
    2. Én is köszönöm, hogy részt vehettem benne :) Nekem az Indiai menyasszony sminked jött be a legjobban, de ha jól emlékszem ezt mondtam is neked, h brutál lett!! :)

      VálaszTörlés
    3. Nagyon tetszett a project, megvártam, míg véget ér, s gondoltam, most rátérek... Hobbi szinten firkálok/készítek ékszereket, egy úm. hangulat-sorozathoz mit szólnál? Tehát én alkotok valamit papíron, te/ti pedig átültetitek sminkbe, amit kivált belőletek, ami eszetekbe jut róla. Avianara gondolnék még esetleg, Barbira, Katy-re, a sakkos Lénára, nem tudom, de kíváncsi lennék. :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Ó, hát ha nem haragszol, én is reagálnék rá: nagyon tetszik az ötlet! :-)

        Törlés
      2. Már hogy haragudnék, tereád Katy-re gondoltam egyébként is az imént, szóval én csak örülök, ha tetszik. :)

        Törlés
      3. Ez annyira megtisztelő! El sem hiszem:) Amikor elolvastam, feldobta a napom. :) Nekem nagyon tetszik az ötlet! Kérdezz körbe mindenkit, akit szeretnél és ugorjunk neki:), mert engem felcsigázott az ötlet:)

        Törlés
      4. Ugyan, részemről az öröm, ha tetszik az ótlet, és úm. együttműködhetünk egy kis csapatban, szóval az ünnepek után körbekérdezem a többieket is, ki venne részt benne szívesen, utána köre-mailben megbeszéljük a részleteket, az összehangolást, stb., de részetekről köszönöm, hogy rábólintottatok, kíváncsi leszek, mi sül ki ebből. :)

        Törlés