Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 16., hétfő

    Karácsony XII.- kedvenc lakkok + 3 nyomi köröm

    Ho-ho-ho, ha-hó !

    Mára olyan területre tévedtem, amihez se eszközöm, se elegendő ügyességem, de gondoltam mégis megmutatom ötletadóként. Még ez előtt engedjétek meg, hogy megmutassam nektek, melyek a kedvenc karácsonyi lakkjaim:)








    Mi más is lenne ez a terület, mint a köröm! Teljesen karácsony-lázban égek, de mivel egyedül tanulok a kollégiumban, nem sok esélyem van arra, hogy kielégítsem ezt a vágyat a karácsonyi dolgok felé. Bekattantam... mázoltam. Ez lett! Sajnos a következő két képen látható körömfestés már jócskán megkopott, mert még otthon festettem ki a húgicák körmét.


    Az a hópehely meg pont befénylett:/

     Ezt viselem ma (12.11.)
     Nekem nagyon bejön! Édik ezek a figurák. Talán annyira nem összeillőek. A hópehely alapja is lehetett volna világos. Persze több probléma is van vele, de ismétlem magam: ötletgyanánt hoztam.
    Ezt pedig muszáj vagyok megmutatni... hogy kenhetem magam össze ennyire? Én egy ötödikes vagyok. Sőt!:D


    Azért az ötletek tetszettek?

    Puszi,




    5 megjegyzés:

    1. Ó, hát szerintem nyugodtan legyenek még körmös bejegyzéseid, eemrt nagyon jó kis mani lett ez is! A nem öszekenés pedig tanulható, és ha nekem megy már, akkor mindenkinek mehet :-)

      VálaszTörlés
    2. nem vagy ötödikes, csak megvan a magad gyermeki bája, ami nem baj, legalábbis szerintem :) aztán meg, ezt lehet gyakorolni, nem freskófesztészet meg a Rushmore-hegy fejeinek 8 éven át tartó farigcsálása, csak 10 körmöcske, menni fog az, addig meg legalább jókat derülünk :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Az utolsóval már kifejezetten elégedett voltam, hogy őszinte legyek!:) Volt persze hiba bőven... de olyan kis bájos, nem? Főleg a hóember a maga gonosz mosolyával!
        Végülis, a mindennapokhoz "elég" a tudásom, csak szeretnék olyan kis szépeket csinálni magamnak. Régebben jobban ment. Mondjuk akkor műkörömre nyomattam.
        Jópofa ez a Rushmore- hegy dolog:D De végülis nem is sok az a 8 év, ha azt vesszük:D

        Törlés
    3. Én képtelen lennék mintákat festegetni a körmeimre, de csodálom, hogy másoknak van rá türelmük. Egyébként az a két vámpíros essence lakk nálam is nagy kedvenc :P

      VálaszTörlés