Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 7., szombat

    Karácsony III. - Károly

    Sziasztok csajok!

    Ma Károlyról, a.k.a. a Karcsifáról lesz szó. Nagyon vicces, tesóm férjéék Jézuskának hívják. A fát. Kész:) Nagyon cuki.


    Nos, mi minden évben kettő színt szoktunk pároztatni. Tök jól működnek együtt. Amelyik színpár nincs a fán, de menne hozzá, az megy a teraszra. Lássuk, milyen párosok működnek nálunk:)

    Piros-arany



    Arany- fehér


    Fehér- lila


    Ezüst és kék


    Ez hosszú évek kemény munkája:)

    És jöttem én... aki a pénzét a szalma után is szépségekre költötte:)
    Már nem duó, de trió... Szalma, barna és arany lett.
    Duplán is!
    Narancs-Barna és Zöld <3 
    Gyönyörű, kár, hogy az utóbbi 3 évben csutfasz fánk volt.

    Haha:D Rossz a dátum a gépen. Szegény fa...tök csúnya:D
    (Szalma, arany, barna)

    Narancs-Barna-Zöld, a kedvencem <3

    Arany- barna- fehér.

    Van ám tovább!:)


    Elmondom, mi hogy díszítjük a fát. Ha a sorrendet visszafelé veszed, az a leszedési sor.

    1. Égők 'A' alakban
    2. Gyöngysor /girland "körbetekerve"
    3. Nagy gömbök
    4. a hézagokba kis gömbök
    5. masnik
    6. egyéb mütyürök, amit tuti lefelejtünk a 4. pontnál
    7. Apa főherceg felrakja a cúúúcdíszt:)

    Mint látjátok, nálunk már nincs a fán a szaloncukor. Egyrészt dekoratívabb, másrészt nem lesz magától üres a csomagolása a fán karcsi másnapjára.

    Ehelyett berakjuk a fa alá egy szalmakosárba:), de a neten találtam egy jópofa cukiságot is:


    És hogy hol érdemes sok-sok(60db/csomag) gömböt venni?
    A KIK-ben. Azt hiszem 2500/2600 ft egy csomag. Hajrá, támadás! Nagyon szeretem a KIK-et! Ráadásul most jól be is szerezhettek egy csomó őszi/halloweenes dísz occsón!

    Hahaha:) Mutatok két képet. Júdea népe (Judit, a nővérem) és én a Károly előtt 2010-ben és 2012-ben:




    Karcsifa <3

    Ráadás azoknak, akik nem ölnek fát ezért:


    Puszi,











    4 megjegyzés:

    1. Párommal van egy 30 centi műfenyőnk, őt szoktuk csórikámat felöltöztetni mindenbe, amit itthon megtalálunk. Mérete miatt, hiába kaptuk párom szüleitől a sok díszt, van olyan, ami nagyobb, mint a fa. :D
      De ez tök jó, hogy a fátokat úgy hívod, mint ami apukám neve. Majd megkérdezem, őt feldíszíthetem-e?! :D :P

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Haha:D Nagyobb, mint 30 cm? OMG.... az azért durva, nem?:) Gömb?
        Újabb infót tudtam meg kis világodról! A válaszról hozz hírt!

        Törlés
    2. Nálunk minden évben piros-arany kombó működik, csak ezt szeretem, de a többi színkombináció is szép, amit itt bemutattál :) Csak én vagyok ennyire makacs, hogy ragaszkodom a piros-aranyhoz :P

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Hát végülis azok az igazi karácsonyszínek, nem? Amikor csak piros-arany és kék-ezüst volt, én is az előbbit preferáltam, szóval a ragaszkodásod teljesen meg van értve:)

        Törlés