Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. december 4., szerda

    Sétálj haza velem

    Sziasztok csajok!


    Egy kis veszprémi sétára invitállak benneteket:) Főleg, mert sminkre, kreatív dolgokra nincs időm a hülye beadandók miatt:)
    Gyertek velem, lessük meg 1-2 esti pillanatát a hazautamnak! Ez csak a város és a környezetem, ahogy én látom.

     Bizony egy jó kis drámás feladatom is volt:) Gyors rajz egy elképzelt alakról a Comedia dell' arte jegyében.

    A drámateremben vagyunk.
     A várból indulunk.
     Itt a szentháromságszobor egy csodás részlete.
     Még mindig sok az őszi szín:) Nagyon szeretem.
     Azért már kint vannak a lakberendezési boltoknál a télapós díszítések.


    Aztán itt ez a szép templom nem sokkal a színház mellett. Imádom.


    És ez a csodás alkotás...teljesen lenyűgöz...


    ... és ott a színészház mellett.


     Oh, drága Csermák lépcső- a.k.a. Fullasztó... még véletlen sem vagy félelmetes sötétben...DE!
    Szerencse, hogy nem vagyok egyedül...

    Az ég azért kárpótol mindenért. Nagyon szép.

    És van az a két panzió a kollégiumtól nem messze... olyan szépek. Főleg a Két Lotti.

    Aztán felérünk a kollégiumhoz. Becsipogás, lepakolás, blogírás, szakdogához olvasás, beadandó, tanulás, majd alvás.

    Gyönyörű éjszakát:) 





    2 megjegyzés:

    1. Nagyon szépek a képek, hangulatos séta volt. A kifulladást meg már elintéztem reggel a futópadon :-)

      VálaszTörlés