Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 1., hétfő

    SAKKoló élmény

    Sziasztok csajok!

    Hát... teljes szomorúság! Meg boldogság is!
    Annyira jól sikerültek a mostani SAKK-os munkák, hogy el sem hiszem. Észbontó...
    Itt érhetitek el a fotókat és a versenyt.
    Én személy szerint- nem kishitűségből, tényleg!, sőt, ált. egoista vagyok- a 3. "legrosszabbnak" gondolom magam. De nem legrosszabb, mert itt nincs rossz. Itt látásmódok vannak, azok meg sosem rosszak:) Hisz minden smink esztétikus:) a versenyben.
    Az én 3 kedvencem:
    Léna, aki most teljesen elkápráztatott.
    Katie, aki mindig megnyer magának az "egyszerű és nagyszerű" típusú sminkjeivel.
    És végül, de nem utolsó sorban Ildikó, aki az eleganciájával egyszerűen... elállította a lélegzetem.

    Nektek ki tetszik és miért?:)

    Jöjjön az én sminkem:


     A frissen mosott hajamra csomó lakkot/zselét tettem, hogy ilyen "zsíros" legyen. A kezem sárga és szürke, a körmöm barna festékkel koszoltam.


     Ilyenkor áldom az eget, hogy ilyen a bőröm! Amúgy a héten pont azért nem tudtam sminkelni, mert leégtem, és kopik az arcom...
                                                Nyugi, a cigi nem füves, csak vanília- cseresznyés.
    Kár, hogy csak kicsit látszik a "szürkítés, lilítás" a drogos oldalon.
    Erre a sebre vagyok a legbüszkébb. Élőben azt hitték rá, igazi!:)

    Ezt is sminkkel csináltam. Valahogy ott is maradt 1 órát még. Amikor belenéztem a tükörbe, néztem,hogy hol üthettem így be:D

    Igazából igyekeztem mindenre ügyelni. A drogos oldalon nem szedtem ki a szemöldököm, kicsit megfestettem a pihét a szám felett, hogy szőrnek tűnjön. De- most jön a címértelmezés-, amikor megláttam a többiek munkáját...majdnem elsírtam magam. Annyira jók, hogy.... nagyon!

    No, megyek, edzem az agyam a köv. fordulóra- illetve ilyenkor még a témák közös inspirációira.



    UPDATE!!!!!!!!

    Basszus, nem hiszem el! Nem elég, hogy a Calo(Z) mind a két előző fordulóban kb. litániákban szidott engem a sminkemmel, most még annyira átlátszóan szid, hogy az hihetetlen.
    Nem érti a koncepciót? Valamit muszáj volt beszólnia?!! Bármit lehet mondani. Túl egyszerű, nincs eldolgozva. Legalább ne lenne ilyen átlátszó!!! Nem érti a koncepciót.... főlé van írva, ahogy a lányok kérték. Ez nevetséges :D :D :D
    De mondjuk nem tudom ,hogy
    -mire veri magát- nyilván a highend termékeire
    -miért utál ennyire, mikor nem is ismer




    Puszi,
    Pillangólány

    10 megjegyzés:

    1. Nekem a tied is tetszik. Főleg, ahogy megmagyaráztad a Gia-t. :)
      Szerintem, merész, mert nem nyúlnak sokan kettősséghez. Sőt. Inkább senki sem nyúl hozzá.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Én tavaly is csomószor. Olvasd el itt a poszton belül az update-t!!:D az válaszol a kommentedre...

        Törlés
      2. Olvastam a csaj hozzászólását is. Van, aki nincs tisztában Giával szerintem, annak nem fog jelenteni semmit.

        Törlés
    2. Ne is foglalkozz szidással, jó lett a sminked. Meg ha 3. legrosszabbnak érzed magad, az még nem kieső hely. :) Én viszont tuti kieső vagyok. Én nem kapom nyíltan a rosszat, de érzem, hogy nem lett jó, mert nem volt rá időm. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy aki jó az kap hideget és meleget is.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Milyen édes vagy, Nóri <3
        Hmm, én nem mondanám, hogy a tiéd rossz lett! Nekem nagyon tetszett az ötlet, szép is a smink, a fotó minősége nem a legjobb. TAvaly u.ebben a cipőben voltam!Most szerencsém,hogy itthon vagyok, az unokatesóm S4-el tud fotózni engem.
        Hát, én nagyon remélem, hogy nem esel ki!!!! <3
        Hogy találtad meg a blogot? :)

        Puszi

        Törlés
      2. Köszi, majd meglátjuk mi lesz. Igaz, este 7 után nem várok csodákat, jó fényképeket meg pláne nem. :)
        Közös ismerősünk lájkolta face-en az oldalad és megnéztem, aztán látom, ismerős arc. Jöttem is egyből, fel is iratkoztam, mert szeretem a munkáid, ügyes vagy nagyon. :)

        Törlés
      3. Milyen drága vagy, Nóri!!!!! Olyan jó, hogy még vannak ilyen kedves emberek! Ki a közös ismerős?:)

        Törlés
    3. Sipka Barbi és Botos Szilvi :)

      VálaszTörlés