Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 28., vasárnap

    Esküvős poszt 6. - Lánybúcsú-para

    Sziasztok csajok!

    Egy olyan témáról lesz szó, ami nagyon-nagyon jó is lehet, ha nincs 1-2 kakikavaró lány- aki pedig mindig van!:)

    Én nagyon szomorúan jártam! Rengeteget dolgoztam a nővérem lánybúcsúján. Facebook értekezés volt persze, így láttam, hogy ki látta az egyes kérdéseim. Több alkalommal tettem fel a kérdést, hogy tuti legyen-e egyenpóló... természetesen 2 bizonyos hölgy NEM VÁLASZOLT. Csak megírta a pólóméretét. Nem volt sem "kell ez?", sem "nekem nem kell", sem "háát". Aztán jött a sokk. A nővérem sírva szólt nekem , hogy nem jön miattam 2 lány?:O Miattam? Mit tettem? Hát... mert sokba kerül, főleg a póló miatt (2500). Értem én, hogy sokan nem tehetik meg, őszintén én is kölcsön fogok kérni rá, de miért nem lehet szólni?
    Aztán felhívott  a másik nővérem is, hogy lecsesszen, majd anyukám hordott le nagyon csúnyán. De a mai napig nem értem, hogy HOL HIBÁZTAM!
    Természetesen azóta sem válaszolnak a kérdésre, hogy úgy, hogy nem lesz sem vacsora, sem alkohol, sem pénzes ajándék, se torta, se feladatok, úgy eljönnek-e! Mit kellene még tennem?
    ők 1500 ft-ot szánnak mindenre!!! Ital, ajándék,torta, minden( kb. 6 órányi mulatságra).

    TANULSÁG: A lánybúcsú szervezését úgy kell kezdeni, hogy megmondod, hogy kb. 4/3/2/sok ezerbe fog fájni, ki az, aki nem jön. Ha valaki nem válaszol, onnantól nem számolsz vele. Aki annyira nem képes a barátnőjéért, hogy válaszoljon....

    Egyébiránt nagyon jó dolgokat találtam ki a nővéremnek.
    Ha gondoljátok, nagyon szívesen leírom az eredeti listát teljes egészében, mert abszolút használható!:)

    Puszi,

    Pillangólány

    1 megjegyzés:

    1. Kíváncsi lennék, miket találtál ki.

      Amúgy az egészről annyit, hogy néma gyereknek anyja veri ki. Ha problémájuk van, akkor vagy nyissák ki a szájukat, és javasoljanak más megoldást, vagy menjenek bele. De ez a tesód felé igen nagy gerinctelenség volt!

      VálaszTörlés