Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 6., szombat

    Forró nyári este...

    Sziasztok csajok!



    Gondoltam hozok 2 olyan sminket nektek, amit egy forró nyári estére el tudok képzelni.
    Abból indultam ki, hogy valami meleg- főként barna-szín + fekete. Erre jutottam:


    1. Narancs mámor:)
    Mindenképp könnyedebb/baráti bulikra ajánlanám.





    A smink eredetije, ami kerti partyra, beülős helyekre szerintem ideális:


    2. A dög


    Imádom ezt a sminket. Egyszerű és nagyszerű. Ezt partyhoz ajánlom. Szexi szerkó, ez a smink, és máris beindult a pasifogó gépezet. Mit szóltok?

    Legyen Step-by-step valamelyikről?


    Puszi,

    Pillangólány



    14 megjegyzés:

    1. A narancsról kérek szépen lépésről lépésre bejegyzést!!! A második tényleg dög, szerintem is ideális pasifogásra, az enyém legalábbis imádja az ilyesmit, de állítólag van, aki nem szereti a sminket. Hát, lehet, de én olyat még nem láttam...

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Az én barátom nagyon durván utálja! :) :D De azért néha neki is tetszik, bár soha nem magától mondja. Inkább ha kérdem.

        Törlés
      2. Na, ezt nem gondoltam volna :-D

        Törlés
    2. A narancsról kérünk szépen egy step by step-et! :3

      VálaszTörlés
    3. Ó, de jók, az első olyan kis bájos, a második tényleg dög :) és a hajad nagyon tetszik :) én is szeretnék step by step-et, mind a kettőről, ha lehet :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. JAjj, igen, mert be lett festve:D A vége rózsaszínesebb, mint a többi.
        Az egyik step-by step kész, a másikat valamelyik nap megcsinálom. De már beígértem pár poszttal korábban egy másikat is.

        Törlés
    4. Júúúúúj, az a narancsos!!! :)
      Dögös!

      VálaszTörlés
    5. Nagyon sokat javítana az összképen ha a szemöldököd is meg lenne csinálva csinatosra!! :))

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Igen, igazad van! De a formája szerintem jó! Csak világos, meg kevés is van :(De most ricinus kúrán van:)

        Törlés
      2. szerintem nincs baj a szemöldököd formájával! :) és neked hogy használ a ricinus, mik a tapasztalataid? én úgy 4 hónapja használom majdnem napi szinten, mert nekem egy betegség kezelésének mellékhatásaként kihullott a szemöldököm (meg szempillám + hajam is), és hááát, növögetnek, de nem az igazi! nem olyan látványosan :s pl. a szempillám 1 hét alatt úgy kinőtt, hogy huhhúú! :D de a szemöldököm kemény diónak tűnik, ezért is vagyok kénytelen rajzolni/festeni! :) neked mennyire nő tőle?

        Törlés
      3. Milyen édes vagy, hogy megkerestél!:) <3 De hogy találtál meg?:) Amúgy a szemöldökömön még nem látok változást. Amúgy nekem alapból nekem nagyon-nagyon vastag a szemöldököm, csak ritka. Amúgy szerintem használ majd, csak lassan. De tuti vannak még ilyen trükkök. Egyébként nekem sem nő, tényleg. Reméljük használ majd mind a kettőnknek!

        Törlés
      4. fb-n a személyes profilodnak már egy ideje a követője vagyok, aztán ott létrehoztad a sminkes fb profilod, ott is követlek azóta, amióta láttam, hogy létrehoztad és így jutottam ide, csak olyan rossz, mert ehhez a GR-hez nem értek, még nem jöttem rá hogy hol lehet megnézni, ahol összegyűjti a friss posztokat (vagy nem? :D), szóval tényleg hülye vagyok hozzá, nem kertelek :D, Bloglovinom van egy pár napja, azon már úgy nagyjából elmegyek, de nálad meg nem láttam BL feliratkozást, így mindig rádkeresek, hogy vannak- e újdonságok! :)
        a szemöldökhöz visszatérve, hát nem tudom, nekem is ritkás alapból, csak még vékony is, meg az a baj, hogy olyan gyökér voltam régebben, hogy magamnak szedtem és észre sem vettem, hogy mindig egyre beljebb és beljebb szedem, és akkor egyszercsak sokkolódtam, hogy jézus mekkora luk van a két szemem közt! :D na és azt akartam ebből kihozni, hogy egyik kozmetikus barátnőmmel beszélgettem erről és ő mondta, hogy a szemöldök az évek folyamán kikopik! :s azon a helyen ahol rendszeresen szeded, hipp-hopp csupasz lesz! :D mondjuk neked szép formájú szemöldököd van, a ritkaságot szerintem rendbe fogja hozni a ricinus! :) én meg buta voltam, hogy magamnak szedtem! :) de azért még nem adom feel! :P masszírozom, hátha beindul a vérkeringés és megnő, mint a krumpli! :) bár nincs bajom a rajzolgatással, (vajon 70 évesen is igy fogom gondolni? :D) csakhát nem mindennap sikerül úgy, ahogy szeretném! :)

        Törlés