Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 9., kedd

    Narancsos mámor step by step

    Sziasztok csajok!

    Először is köszönöm szépen a sok-sok kommentet!!!!:) Másodszor, mivel megkértetek rá, így nagyon-nagyon szívesen mutatom most meg nektek a csodás sminkem lépéseit:)
    Vágjunk bele!

    1. a szemhéjamat a korrektorral lealapoztam, majd a világossárga szemhéjpúdert vittem fel a mozgó szemhéjra és a belső szemzugba.

     2. A a mozgó szemhéj 2/3 -a napsárga + 1 kicsi narancs lakhelye lett.
     3. Behúztam nektek ide a  vonalat. Ami azon kívül van, oda korallos-narancsos szín került, mint látjátok egy kicsit túl mozgó pajtásunkon:)
     4. Jött  a tus, de nem csak így-úgy, hanem duplán.
     5. Majd a két tus közé és a vízvonalra fehér szemcerkát tettem.
     6. Higlight a vajszínűvel, aztán a mélyítővonalba és fülé jól eldolgozva a barna színt vittem fel.
     Szerintem nagyon nyár:)
     7.: Kedves barátomat, a feketét hívtam segítségül. A mélyítőt követve bementem egész a belső szemzugig, majd az alsó szempillák tövének kinti részére is vittem fel.
    Az ajkaimon az Essence egyik Stay with me szájfényét viselem.

    Hogy miket használtam?

     Próbáltam befirkálni a színeket.
     A szerelmem.
    Ecsetkéim:)



    Puszi,

    Pillangólány

    5 megjegyzés: