Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 11., csütörtök

    1-2 dolog, amit múlt héten vettem

    Sziasztok csajok!

    Eszembe jutott egy zene, mert az imént írtam egy posztot, amiben a SATC is előkerült. A filmből az egyik kedvenc részem aláfestője jön most a bejegyzéshez:

    Na, ki tudja, hogy melyik rész ez a filmben?


    Végre nekem is vannak Red Cherry szempináim! Köszi Kati!

     No, hát ő igencsak rövid. Azért tetszett, mert mindennapi alkalmakra tökéletes. Észrevehetetlen,de dúsít!
     EZ már inkább brutál. Alkalmi. Emberi szőrből:D
     Lakk 290-ért. Fedőnek. Vettem átlátszót is. Teljesen meg vagyok elégedve ezekkel a lakkokkal. Jobban bírják, mint a Max FActorosak.
     Köszi, Kati!
    Első sor:)

     Hudeszép!Középső sor!

    Alsó sor.

     Ezek az arcra való színek.



    Jajj, milyen régóta szerettem volna matt valamit!

     És Kate Moss Rimmelt is.
    És a swatchok. Ugye milyen gyönyörűek?


     Ez a szájfény. Igazából jött még1, de azt elpakolásztam valahova.







    Na, mit szóltok?

    Puszi, 

    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. Háh, amikor ruhákat pakolásznak. :D

      Jó dolgaid vannak, ezekkel én is tudnék mit kezdeni. :)
      Kivéve a műszempilla. Eleve olyan, mintha lenne.

      VálaszTörlés
    2. Alig várom, hogy sminkben is lássam Rajtad a Jenni Rivera színeit :-)

      VálaszTörlés