Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 7., vasárnap

    Segítség

    Sziaasztok csajok!

    Jelentkezni akarok Barbi szülinapi sminkversenyére, de sajnos mind a 3 smink ratyi lett, amit készítettem. A cuccaim sem az igaziak, meg kapkodtam is, 2-t hajnal 1 körül, egyet már rossz fényekkel készítettem el,  szóval....értitek; elrontottam őket. Valamelyiket azért mégis beküldöm. Válasszatok helyettem, légysziiii!:)

    2 képet kell a sminkről- erre is szívesen várok tanácsot.









    Puszi,

    Pillangólány


    4 megjegyzés:

    1. Az első nekem teljesen bejön, szép a kidolgozás és Te is szép vagy a képeken, szóval szerintem azt nyugodtan tedd közzé :-) A többi sem rossz, de számomra az a nyerő :-)

      VálaszTörlés
    2. Néztem vagy fél órát a képeket (ha be kellene szállnom valahova egyszer zsűrizni, agybajt kapnának tőlem), és az első mellett szavazok.
      Igazság szerint a második sorozat tetszik a legjobban, főleg a második kép azok közül is, de az eddigi versenyek tapasztalataiból kiindulva, inkább az első. :)

      VálaszTörlés
    3. Huh, hát ez elég nehéz döntés, de lehet én is az elsőre szavaznék, nagyon szép lett, de a második verzió pedig olyan brutál durva :) nekem az is bejön, bár az lehet kicsit megosztó :)

      VálaszTörlés