Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 4., csütörtök

    DuciRegi kalandjai 1.- A torna jó?

    Sziasztok csajok!

    Talán sokan nem is gondoljátok, hogy mennyire nagyon vagyok kövér- ez tény, engem nem (olyan gyakran) zavar.

    Próbáltam egy olyan képet választani, ami elég előnytelen. Ilyen vagyok! Azért vannak ennek a kövérségnek árnyoldalai. Pl. az amúgy is burjánzó férfi hormonjaim még sokkal magasabb száma, ezáltal szőrösödés... nehéz dolog ez! Viszont én csináltam, nekem kell élni vele. De nyugi, ennyire azért nem zavar. Főleg, ha felöltözöm:

    Azt hiszem, hogy éppen a kövérségem vitt rá a szépségápolás útjára. Hogyan? Azért zavart, hogy ilyen fiús vagyok... muszáj volt kompenzálni. 
    Gimi elején gusztustalanul öltöztem (egy-két dolog még megmaradt belőle, de a szükség- ruhahiány- nagy úr, ha nincs pénzem nadrágra, meg kell oldanom valahogy!). Most rátaláltam azért a saját hangomra, csak nehéz jó ruhákat találni.  Ilyen apropóból jöttem rá arra, hogy szoknyát kellene hordani, hordhatnék cuki kiegészítőket, sminkelhetném magam.
    És így lettem hercegnő <3


    Most éppen ott tartok, hogy nem az zavar, hogy fiús vagyok, hanem az, hogy egészségtelen. Nem, nem az elhízás része, inkább a cigi, csoki, zsíros kaját, mozgás. Úgy kezdődött, hogy elfelejtettem néhányszor vacsizni.


    Régen egy csomót mozogtam, pl.: roxínház-ban Kaposváron, itt, Somogyudvarhelyen néptáncon, stb.
    Ma SEMMIT nem mozgok, és nehezemre esik 2 emeletet lépcsőzni. Na ez...ez tényleg zavar! Épp ezért voltam úgy, hogy a torna a sátán!  Aztán, ugye a nagy megvilágosodás...hát, mondom nyomok egy duci tornát...



    csináltam egy jó 20 percet, de ez uncsi volt- ennek ellenére jó...és annyira nem is fárasztó!
    Jött egy kapcsolódó videó, amit csak ki akartam próbálni


    Ebből 10 perc mozgást csináltam nagyjából.

    Aztán eszembe jutott, hogy mennyire imádja a nővérem a Zumbát!!!
    2db 2 perces videót csináltam meg, aztán jött 2 dolog, amire jó lenne "gyúrni"- a far&comb erősítésére szolgálót most nem találom.




    Szóval... kicsit több mint fél óra, talán 40perc volt.

    Fel sem tűnt, hú, de soknak tűnik így egyben leírva. De! Végre érzem,hogy van lábam. Remélem holnapra lesz izomlázam, az olyan jópofa :D


    Nem fogyózom csajok, szóval ne várjatok gyönyörű vékony csülköket, csak olyan jó élmény volt!!:)

    Puszi,

    Pillangólány


    6 megjegyzés:

    1. Nem kell mindenkinek "gyönyörű vékony csülök", így vagy szép/jó, ahogy vagy.

      ÉÉÉÉÉÉééés, ki kapott tőlem díjat? Na ki?
      Hát, te. Úgyhogy, lesd meg, gyere, vedd át, és örülj!

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Az csak természetes, hogy örülök! De most néztem a blogod nem is rég:D na, akkor megnézem!! Köszönöm nagyon-nagyon!!!!

        Törlés
    2. Imádom a stílusodat! Tényleg arra kell inkább figyelni, hogy egészségesek legyünk, én is elfogadtam már, hogy igazán vékony talán sosem leszek, és azóta valahogy jobban is érzem magam. Ettől függetlenül remélem, látványilag is hat majd a torna, meg aztán jobb úgy feljönni a lépcsőn, hogy közben a tüdőm is a helyén marad. :-)
      Kedvenc mondat: És így lettem hercegnő <3

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Jajj, te is olyan pozitív bomba vagy:) Annyira kedves vagy minden kommentben... és teljesen feldobsz:)

        Törlés
    3. ne törődjél senkivel! :) (egyél zsömlét kiflivel, nekem mindig ezt mondják :D) mindenki úgy szép ahogy van, nem azért élünk, hogy anorexiásra sanyargassuk magunkat és közben elfelejtsük élvezni a dolgokat! az a lényeg, hogy te jól érezd magad a bőrödben, mert ez kihat a kisugárzásodra is, a normális embereket pedig az befolyásolja, nem a külcsíny! :) mindenki úgy szép, ahogy van! :) az egészség pedig tényleg fontos! de norbi-update nélkül is lehet egészségesen élni, és még a havi kereseted se megy rá, nem úgy, mint mondjuk Norbinál rámenne.. :D bemásolok egy blogot, egyik ismerősömnek a barátja írja, én annyit nevetek az előadásmódján! :D ha van kedved kukkants bele http://norbibekaphassa.blog.hu/ :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. nálam már a weboldal címe is elég hatásos volt :D

        Törlés