Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 12., péntek

    TAG 2.- Ismerj meg jobban

    Sziasztok!

    Ezt a TAG-et sokszor elolvastam/megnéztem már másoknál, most én jövök! Ha kitöltitek, linkeljétek be kommentbe! Szívesen elolvasom!

    Jöjjön néhány random kép a tavalyi nyaralásról, valamint a tesóm esküvőjéről.







    1. Kiről lettél elnevezve?
    Háttöö... akkor még nem volt divat a Regina. Meglepő mód Olimpia volt a környéken, de azt akkor még nem tudtál anyáék. Apa meg sportőrült, az Olimpia meg köv. évben volt.


    2. Mikor sírtál utoljára?
    Hát, nem is tudom. Ja, de! Ma  a SATC 6. évad utolsó részén!

    3. Vannak gyerekeid?
    Sajnos nem lehet, 98%..., de úgy gondolom, hogy Isten/ az istenek/ Buddha /Mohamed/Krisna/ stb. úgy akarja ezek szerint, hogy egy olyan gyerkőcnek is legyen anyukája, akit eldobtak:)


    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Nem biztos. Cikis vagyok. Tipikusan az, akivel  minden balszerencse megtörténik! Amúgy meg elviselhetetlen is. Mindig rádöbbenek, hogy milyen gonosz tudok lenni. Másrészt azért tudok én jó barát is lenni, bár sajnos nem olyan sűrűn, mint szeretném. Sokszor bánom is.


    5. Gyakran vagy szarkasztikus?
    Hát.

    6. Bunjee-jumpingolnál?
    Hát, sokáig szerettem volna, de Horvátországban lenéztem az egyik ugrós hídról.(Maslenica Bridge- Posedarje mellett).
    Tök picinek tűnik képen. Nézzétek a vége felé az embereket. Mi viharban voltunk fent...ijesztő volt!



    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
    nem élek ilyennek.

    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
    Hm,ruha?! Stílus, igen, az fontos.


    9. Milyen színű a szemed?
    Barna, de olyan csúnya barna néha...mint apáé :D

    10. Ijesztő filmek vagy happy end?
    Így is mindig félek valamitől, az agylazítás meg kell!

    11. Kedvenc illatok?
    a büdös szagok,  a Chacharel (így kell írni) Amor amor illata, Little Red Dress, rózsa, lecendula, frézia, karácsony-


    12. Nyár vagy tél?



    13. Számítógép vagy televízió?
    Gézuska- mr. laptop. A tv-ben nincs SATC.


    14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
    Talán  Írország. Vagy a Svéd? Most meglesem.
    Sundsvall 2476 km, Galway 2508. Hát, nem sokkal, de Írország <3 nyert.
    Amúgy Svédhonban  egy drámás "táborral" voltam.

    15. Van-e valamilyen különleges képességed?
    A hangom:D Néha szép, néha ocsmány.

    16. Hol születtél?
    Somogyudvarhely. Hej! Tudnék mesélni. A kultúra nem divat.


    17. Milyen hobbijaid vannak?
    Smink, énekelgetés, álmodozás, dráma.
    Volt: Tánc, divatterv, (vers)írás.

    Ha van kérdésetek, szívesen várom!


    Puszi,


    Pillangólány

    2 megjegyzés:

    1. TAGszerű kérdések a következő TAGhez: :)

      Milyen színű ceruza lennél?
      Mit nézel meg először egy ellenkező/azonos nemű emberen?
      Könnyen beszédbe elegyedsz egy idegennel?
      Melyik a legfurább hely, ahol… aludtál? :D

      Majd egyszer ezt is kitöltöm. Tetszett. Némelyik válaszon jól szórakoztam. :D

      VálaszTörlés
    2. időhiányban valahogy sosem sikeredett írnom, amikor szerettem volna, viszont nagyon eredeti, és optimista lánynak tartalak, aki még csak nem is hülye, vagy ha mégis, azt csak pozitívan :)
      sztem érdemes lenne megvárnod 20 kérdést, és egyben válaszolni, én ezeket csapnám hozzá Zombiéjihoz:

      - a legtöbb esetben abszolút egyedi sminkeket láthatunk nálad, kitűnést, kreativitás, önálló személyiséget... előfordul, hogy valamivel kapcsolatban érzed, hogy muszáj alkalmazkodnod, és vegyülnöd a tömegbe?

      - a párod, rokonaid, barátaid követik a bejegyzéseid, vagy velük szemben abszolút magánszféraként kezeled ezt a felületet?

      - Jolie vagy Aniston?

      egyelőre ennyi, nem akarok kisregényt sózni rád, de ezen is jót szórakoztam, és érdekes embernek tűnsz :)

      VálaszTörlés