Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 31., szerda

    SAKKoló boldogság:)

    Sziasztok csajok!


    Már tegnap is gyomorgörcsöm volt a sminkverseny miatt. Ma meg.... borzalmasan voltam!!!
    Erre, nézem  a kis versenyt,ahol látom, hogy csak 24 pontom lett. Teljes sokk és szomorúság és éreztem h. na, most kiesek. Aztán:)...
    Nézzétek meg ti magatok, mi történt:)

    Puszi,

    Pillangólány

     A smink- Valcsi pl. a Holdat nem értette, de sokan a csillámot sem, volt, aki a mákot. Kíváncsiak vagytok, mit miért tettem bele?
     Ha ti is indiánná válnátok!
    A tavalyi döntős smink:)

    3 megjegyzés:

    1. Kíváncsi vagyok!

      Gratulálok a tovább jutáshoz!
      Mindig ledöbbenek, mennyire jól tudsz sminkelni. De komolyan. :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Örülök,hogy így gondolod. Azért Valcsi eléggé lerombolta a maradék önérzetem is:( Ami tetszett neki az egészből,igazából az sem :( Szomorú voltam. Én harmonikusnak éreztem. És főleg a Hold miatt voltam nagyon bánatos, mert annak a lilás bordó felhőkkel főleg van jelentése.

        Törlés
      2. Erős mezőny, és nem mindenki érthet mindent. Az a lényeg, hogy tovább jutottál. Nem vagyok egy sminkguru, de van ízlésem és szépérzékem. Szerintem, ebben a fordulóban egy igazi vetélytársad volt, a többi az átlagos indián lányt hozta, amit szerintem mindenhol meg lehet találni.
        Nekem tetszett a hold, a csillám a szádon, a toll a hajadban. Merész, és pont ezt szeretem abban, amit csinálsz. Nem csak a sminket használod, de a környezetedet, a testedet és az arcodat is.
        Ne szegje egy vélemény a kedvedet. Te tudod, miért ilyen, és egy nagyon jó dolgot hoztál ki belőle!!! :)

        Törlés