Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 1., hétfő

    Inspirált smink 2.- Audrey Hepburn

    Drága csajok!

    Audrey Hepburn szerintem a valaha létezett legszebb híresség (van még 1-2). Úgy vagyok vele, mint Charlotte a SATC-ban Elizabeth Taylorral.





    Tavaly a baráti farsangon is neki öltöztem be:) Csini volt. Jajj, annyira imádom azt a sminket. Gyakran készítem el, főleg alkalmakra. Mutatok 1-2 képet, már nem mindegyik a legjobb. Igazából ezek a sminkek egy kicsit ötvözve vannak Marylin Monroe klasszikus viseletével.


    Talán úgy mondanom, hogy a kettejük klasszikus eleganciája, csodás vibrálása ihlette ezt a sminket:) 

                                                        Műszepillával.

    Kedves Pin-up barátnőmmel a 2012-es farsangon:)
    (Breakfast at Tiffany's hajjal)






    Az utóbbi három képen a kerti party-ra optimalizált verziót láthatjátok.
    Tegnap a nővérem áthívott magához. Gondoltam, ha már úgysem tudok sehova menni a nyáron, egy icuri-picurit kicsípem magam.


    Melyik verzió tetszik nektek?

    Puszi,

    Pillangólány

    3 megjegyzés:

    1. Az összesnek megvan a maga bája. A műszempillás lett leginkább Audrey-s, viszont az utolsó hármon baromi jó az összhatás! :)

      VálaszTörlés
    2. nagyon tetszik mind, de az utolsó 3 képen olyan dögös vagy, hogy húúú:)

      VálaszTörlés
    3. Oh, hát köszi csajok!!!:)

      Igazi önbizalombombák vagytok!

      VálaszTörlés