Fülek

  • Karácsony és Szilveszter
  • 2013. július 4., csütörtök

    TAG 1.- Boyfriend TAG

    Sziasztok csajok!

    Gondoltam, kitöltöm a blog életének első TAg-ét.

    Én Katie-nél olvastam végig. NAgyon vicces és édes volt. Lessétek meg ti is!


    Dári és én 4 éve, 3 hónapja vagyunk együtt ma!:) Elég sok azért, ha azt vesszük, hogy 22 vagyok.
    Na, lássuk a medvét!

    1. A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
    Ő: Szex és New York
    Én: Dári! Az nem is megy szerintem a TV-ben. Igazából a tv-ben ilyen krimis sorozatokat meg Visata Historyt, Paprika TV-t és Traval channel-t nézek. A vicc, hogy ezeket vele nézem...

    2. Elmentek enni valahova. Mit rendel?
    Ő: Pestos spagetti
    Én: A kedvenc éttermünkben <3 Pécs, Áfium. Ő csülköt eszik.

    3. Melyik az az étel, amit nem szeret?
    Ő: Amiben van dara
    Én: tökéletes válasz!!!

    4. Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?
    Ő: Ha lehet, koktélt
    Én: Mi mást!:) Milyen husi a Dári!





    5. Milyen méretű cipőt hord?
    Ő: 39-40
    Én: tökéletes válasz. Papucsból- szandálból 38 :D

     
    6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
    Ő:Sminkcucc, esetleg ruha vagy cipő
      Én: ezeket már mind gyűjtöm:D

    7. Kedvenc szendvicse?
    Ő: Ír vaj, sonka, paradicsom, cheddar
    Én: szegényem! Megőrjítem az ír-mániámmal!

     
    8. Mit enne minden nap, ha tehetné?
    Ő: Hát ezt nem tudom:D Spaghetti, lagasge, muffin talán.
    Én: Ilyen sorrendben:D Meg csoki!! Dári!!!

     
    9. Kedvenc gabonapehely?
    Ő: Talán a Chochappic
    Én: Hát legyen!

    10. Kedvenc  zene?
    Ő: Delta
    Én: Azért ennél kifinomultabb a zenei izlésem! Az a bulizeném. De Turbo, Janis Joplin- ő a legnagyobb kedvenc, 30y...

    11. Kedvenc (sport) csapat?
    Ő:nincs
    Én: Valóban, de kezd a Csurgó KK lenni


    12. Szeme színe?
    Ő:Barna
     
    13. Ki a legjobb barátja?
    Ő:változó, mert lány :D Adri, Ildus, Eszti , Andi, Béla, vagy én
    Én: Így van, de a besztek besztje Adri. És megfeledkeztél a kaposváriakról... Dóri, Barbi, Zsófi, Zoi...

    14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?
    Ő: Lusta trógerség a sulival kapcsolatban, talán
    Én: Így van! Meg, hogy nem az van, amit én akarok:D

    15. Honnan származik?
    Ő: MO

     
    16. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
    Ő: Hát ezt nem tudom, valami mézes-piskótás bogyósgyümölcsös tejszínes, de annyira nem édes
    Én: mézes?pfuj, de a  vége nagyon-nagyon ügyes!!!

    17. Sportolt régebben valamit?
    Ő: Tánc

    18. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
    Ő: Smink, sminkvideo, sminkblog
    Én: Nem tudom, miről beszélsz?:D:D

    19. Miben tehetséges?
    Ő: Smink, ének, rajz + 1 dolog

    Én: rajz?

    20. Milyen ruhákat szeret hordani?
    Ő: színes, saját/egyedi összeállításban, nem szükségszerűen 100%-ban követ egy adott valamilyen divatot


    21. Tudtad, hogy Ő az igazi?
    Ő: Igen
    Én: Szeretlek, majomfej <3

     
    22. Mi volt az első benyomásod?
    Ő:Személyesen, hogy nagyon aranyos, beszélgetésekben, hogy kedves, értelmes lány
    Én: Merthogy mi először csak chateltünk a chat.hu-n...és nem is társkeresés céljából. Aztán találkoztunk és összejöttünk.

    23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?
    Ő: változó, attól függ, miről van szó
    Én: szeretem, hogy reálisan látod a dolgokat <3


    Hogy tetszett? Legyen még TAG?


    Puszi,
    pillangólány

    7 megjegyzés:

    1. Én bármit szívesen olvasok tőled, szeretem a gondolatvilágodat! :)
      Majd alkalomadtán legyen TAG, meg a régi SATC reflektálás is visszajöhetne. :D

      Ezen viszont jól szórakoztam nagyon, kedvet kaptam hozzá. A párom elég fáradt ahhoz, hogy tovább fárasszam vele. :D:D:D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Olyan jó mindig olvasni a biztatásod. Pont ma gondoltam a SATC posztokra (megint végeztem a 6 évad+ 2 film kombóval).
        Beidőzítek egy TAG-et. HOlnapra egy kis egészség várható.
        VAlamikor összefuthatnánk már személyesen is!:)

        Törlés
      2. Gondolkodom valami időzítésen, de egyelőre még ködbe vész a jövő hét is... :(
        Ha kijártam az orvosaimat, akkor mindenképpen! :)

        Törlés
    2. Legyen még TAG, ez pedig különösen tetszett a téma és a válaszaitok miatt <2

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. NAgyon örülök neki!:) Én tökre élveztem, neki meg nem árultam el,hogy a blogra lesz...csak mielőtt posztoltam, hogy rábólintson. Te nem töltöd ki?:)

        Törlés
      2. De, már beadagoltam T.-nek, és nem zárkózott el a dologtól :-)

        Törlés